شناسهٔ خبر: 33141894 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

بنیادی:

آمریکا منابع اعراب را برای توسعه اقتصادی خود به تاراج می برد

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:آمریکا با طرح ادعای دروغین ایران هراسی و به بهانه حفظ امنیت کشور های عربی از منابع آنها برای توسعه اقتصادی خود استفاده می کند.

صاحب‌خبر -

بهروز بنیادی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت،تصریح کرد:کشورهای عربی و به خصوص عربستان و امارات ثروت ملی خود را از روی جهل در اختیار آمریکا قرار می دهند و در سالهای طولانی همیشه حیات خلوت آمریکایی ها بودن و روزی خواهد رسید که از این رفتار خود پشیمان می شوند و هزینه اشتباهات خود را پرداخت می کنند.

وی افزود:استقلال ایران مشکل اصلی آمریکا است و او نگران است مدل جمهوری اسلامی در سایر کشور ها پیاده شود و آن وقت نه گاو شیردهی برای آمریکا می ماند نه سلاح های دست دوم آنها را کسی میخرد لذا همواره به دنبال تبلیغ علیه ایران بودند.

عضوفراکسیون امید مجلس تاکید کرد:ایران هرگز تهدیدی علیه هیچ کشوری در دنیا و منطقه نبوده و آغاز کننده هیچ جنگی نبوده است و توان ایران در جهت صلح و امنیت بوده است اما باید بپذیریم جنگ رسانه ای را باخته ایم و نتوانستیم حقانیت و مظلومیت کشور را به گوش ملت های جهان برسانیم و توریست های خارجی ای که به ایران می آیند همواره اذعان داشتند با ایرانی متفاوت از آنچه می دانستند مواجه شده اند.

به گزارش خانه ملت،مایک پامپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید بر  فروش اضطراری تسلیحات به کشورهای عربستان سعودی، امارات عربی متحده و اردن اعلام کرد که هدف از این کار بازداشتن ایران از ستیزه‌جویی است.

پامپئو در این بیانیه با اشاره به ارزش ۸.۱ میلیارد دلاری این فروش عجولانه سلاح به کشورهای عربی مذکور، مدعی شد این کار برای بازدارندگی در برابر آن چه ستیزه جویی  ایران خوانده است انجام می شود. /

پایان پیام

بهروز بنیادی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت،

نظر شما