شناسهٔ خبر: 33140051 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی سوئیس از نقش امارات در حمایت از احزاب ضد اسلامی اروپا پرده برداشت

تهران - ایرنا - «عبدالله نیکولاس» رئیس شورای اسلامی سوئیس از نقش تخریبی امارات و حمایت ابوظبی از احزاب ضد اسلامی پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

نیکولاس یکشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی الجزیره قطر گفت: اسناد به دست آمده نشان می دهد، امارات در پشت احزابی اروپایی است که با اسلام مخالف هستند.

رئیس شورای اسلامی سوئیس به اطلاعات اشتباهی که به مردم اروپا و غرب درباره اسلام داده می شود، پرداخت و گفت: این گونه نیست که این اطلاعات غلط به خودی خود به وجود آید، بلکه دست های پشت پرده ای وجود دارد که نشان می دهد آنها در این مساله سهم زیادی دارند.

وی اضافه کرد: زمانی که از اسلام هراسی در سوئیس سخن می گوییم، مراد ما احزاب راستگرا هستند اما احزاب چپگرا هم در این میان حضور دارند که در صدد ایجاد یک اسلام آمریکایی هستند که کاملا از اسلام واقعی فاصله دارد.

نیکولاس افزود: مدارس و مراکزی در سوئیس وجود دارد که کشورهای خارجی آنها را حمایت می کنند، این مراکز به بهانه مبارزه به اسلام رادیکال، با تمامی مسلمانان مخالفت دارند، همان مراکزی که اسناد و مدارک نشان می دهد که از حمایت دولت امارات برخودار هستند.

رئیس شورای اسلامی سوئیس در پاسخ به این سؤال که چرا امارات از مراکزی حمایت می کند که مخالف اسلام هستند، هم گفت: دولت ابوظبی به دنبال آن است که پایبندی مسلمانان به تعالیم دینی شان کم شود و دولتمردان ابوظبی در صدد روی کار آوردن یک اسلام جدید که مورد خواسته اروپایی هستند، ایجاد کنند.

نیکولاس در پایان گفت: این کارها با هدف تفرقه میان مسلمانان صورت می گیرد تا بگویند که مسلمانان را به دو دسته بندی مسلمان خوب و مسلمان افراطی تقسیم بندی کنند.

شبس**9363**9122 

نظر شما