شناسهٔ خبر: 33131068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری دو کلاهبردار + گزارش

با تلاش پلیس آگاهی استان بوشهر دو کلاهبردار به جرم کلاهبرداری میلیاردی دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
دستگیری دو کلاهبرداربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، فرمانده انتظامی استان گفت:با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دو کلاهبردار که در شهرهای گناوه و بوشهر بیش از 120 میلیارد ریال در زمینه ساخت و ساز مسکن از مردم کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
سردار خلیل واعظی افزود:در پی اطلاع پلیس و اعزام کارآگاهان به شهرستان گناوه ،مشخص شد  فردی که اقدام به کلاهبرداری در این شهرستان نموده با جلب اعتماد بنگاه های املاک و متقاضیان خرید مسکن ضمن مشارکت در ساخت و ساز با نیت کلاهبرداری اعتماد تعدادی از متقاضیان مسکن راجلب و 10 یلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
وی گفت: این متهم با 62 شاکی ،سال ها قبل بدون به جا گذاشتن ردی از خود متواری شده بود که پس از ماه ها تلاش پلیس،در تهران دستگیر و به شهرستان گناوه منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان افزود: :در شهر بوشهر نیز فردی دیگر در زمینه ساخت و ساز با عده ای شریک شده بود و بااقدامات مجرمانه ملک ساخته شده را به نفع خود به فروش رسانده بود. این متهم نیز مبلغ دو  میلیارد تومان از 6 نفر کلاهبرداری کرده و در تهران مخفی شده بود که با تلاش پلیس در تهران دستگیر و به بوشهر منتقل شد.
سردار واعظی توصیه کرد: شهروندان هنگام خرید و فروش مسکن دقیق بررسی کنند و پس  از اطمینان نسبت به خرید و فروش اقدام کنند.
وی گفت:در ساخت و سازهای مشارکتی بررسی های کامل و لازم درباره شریک خود داشته باشند و پیشرفت در ساخت و ساز را به صورت مرحله به مرحله پیگیری کرده و سپس نسبت به پرداخت پول اقدام کنند.

<div id="video-display-embed-code_3548007"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2436138/3548007?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
 
 

نظر شما