شناسهٔ خبر: 33123618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

24 خدمت شرکت برق قزوین از طریق دفاتر پیشخوان ارایه می شود

قزوین - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: هم اکنون 24 خدمت این دستگاه از سوی این شرکت به مشترکان برق استان بدون مراجعه حضوری و از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارایه می شود.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد قافله باشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس دستورالعمل وزارت نیرو، از شهریورماه سال جاری باید میزان بهای برق مصرفی مشترکان کشور تنها از طریق الکترونیکی اعلام شود و هیچ نوع قبضی کاغذی به درب منازل مشترکان ارسال نشود.

وی ادامه داد: به همین منظور با اطلاع رسانی به شهروندان سطح استان، از آنان خواسته شده تا با ارسال پیامکی شماره شناسه برق خود به شماره 10001121 میزان بهای مصرف برق خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

به گفته وی، در صورتی که مشترکان قزوینی نسبت به ارسال کد شناسه خود اقدام کنند، زودتر از شهریور ماه اقدام به حذف قبوض کاغذی در سطح استان خواهیم کرد.

قافله باشی، تسهیل در رفت و آمد، کاهش ترافیک، جلوگیری از مفقود شدن قبض ها و در نهایت رفاه حال مشترکان را از جمله دستاوردهای حذف قبوض کاغذی برق دانست و یادآور شد: با حذف قبوض کاغذی برق در استان ضمن صرفه جویی 2 میلیارد و 650 میلیون ریالی هزینه های چاپ آن، 75 هزار ساعت زمان کاری توزیع برگه ها نیز از بین می رود.

در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق قزوین به 601 هزار مشترک خود در بخش های خدمات، صنعت، کشاورزی، تجاری و خانگی خانگی خدمات خود را در سطح استان ارایه می دهد.

8054*3013

نظر شما