شناسهٔ خبر: 33117210 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

حمله وحشیانه عربستان به «تعز» یمن ۱۳ کشته برجا گذاشت

صاحب‌خبر -
سرویس خارجی : حمله وحشیانه جنگنده‌های عربستان به استان «تعز» یمن به کشته شدن دست کم ۱۳ غیرنظامی از جمله چهار کودک بی گناه این کشورمنجر شد.
رسانه‌ها از حملات هوایی جنگنده های عربستان به مناطقی در جنوب یمن و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر این حملات خبر دادند.شبکه المسیره یمن گزارش داد‌: جنگنده‌های عربستان با حمله به مناطقی در شهر «ماویه» در استان «تعز»، ۱۳نفر را که در بین آنها چهار کودک نیز وجود دارد، به کام مرگ کشاندند و شمار زیادی را زخمی کردند.در همین حال، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده یمن گفت : کشتار «ماویه»، برگی دیگر از پرونده جنایت‌های متجاوزان در حق مردم یمن است. متجاوزان رژیم سعودی همچنین منطقه «الحیس» واقع در شهر «الحدیده» را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند. طبق اعلام رسانه‌های عربی، منطقه «الحیس » واقع در شهر الحدیده هدف حملات توپخانه ای متجاوزان قرار گرفت.
ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز در واکنش به جنایات عربستان، محل تجمع مزدوان سعودی در منطقه «نجران» عربستان را بار دیگر هدف حمله موشکی قرار دادند.یک منبع آگاه نظامی با بیان این خبر به پایگاه خبری “المسیره” یمن گفت : موشک «زلزال ۱» به دقت به هدف خود در «نجران» برخورد کرده و منجر به هلاکت و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی شده است. در چنین شرایطی، شورای نظامی انتقالی سودان در سفر به عربستان، بر ادامه حمایت‌های خود از ائتلاف عربی در جنگ علیه یمن تأکید کرد. «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی نیز در مقابل، قول حمایت کامل از شورای نظامی سودان در قبال حضور نظامیان این کشور در جنگ علیه یمن را داد.

نظر شما