شناسهٔ خبر: 33115483 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به همراه تصاویر ؛

محفل انس با قران نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر

محفل نورانی انس با قرآن کریم نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد در سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج آزادشهر سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه این شهرستان در حاشیه این محفل معنوی اظهار داشت: این اجتماع که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد برگزار شده مظهر وحدت رزمندگان دوران دفاع مقدس حول محور ولایت، همچنین توکل برخدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و تمسک به آیات قرآن مبین است که منجر به آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس شد.

وی افزود: امروز محفل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد، با حضور نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر برگزار شده که نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح تحت فرمان فرمانده معظم کل قواست.

علیخانی گفت: در راستای وحدت و همدلی کارکنان سپاه و نیروی انتظامی و ارتش در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر،" روز مقاومت، ایثار و پیروزی"، به منظور بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر در سپاه این شهرستان گردهم جمع شده اند، تا با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کرده و با مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا بیعت دوباره داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما