شناسهٔ خبر: 33114042 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی زمینه های همکاری صنعتی میان ایران و ایتالیا

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از رم، در دیدار معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان صنایع کوچک و پارک های صنعتی ایران با مقامات ایتالیایی زمینه های همکاری صنعتی میان رم و تهران مورد بررسی قرار گرفت.
محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که در صدر هیاتی به ایتالیا سفر کرده است با تعدادی از مقامات محلی دیدار و گفتگو کرد.
یکی از اهداف سفر 4 روزه صالحی نیا به ایتالیا را که توسط بیش از 20 مدیر شرکت ایرانی فعال در صنعت خودرو سازی و تعدادی از قطعه سازان کشور همراهی می شود، شناسایی بیشتر طرف های خارجی و دستیابی به راهکارهایی به منظور تقویت و تسهیل ارتباطات صنعتی و تجاری بین شرکتهای کوچک و متوسط دو کشورنام برد.
معاون وزیر صنعت کشورمان همچنین با اندرئا چوفی، معاون وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا دیدار کرد. طرفین در این دیدار ضمن ابراز علاقه مندی و بررسی همکاری های تجاری و صنعتی دو کشور، بر اهمیت همکاری بین شرکتهای کوچک و متوسط در حوزه های مختلف صنعتی پافشاری کردند.
بازدید از نمایشگاه بین المللی اتوپروموتک مربوط به قطعات خودرو در شهر بولونیا از دیگر برنامه های معاون وزیر صنعت کشورمان و هیات همراه بود.

نظر شما