شناسهٔ خبر: 33114039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

علی‌رغم مصدومیت، نبی کیتا در لیست تیم ملی گینه برای جام ملت‎های آفریقا قرار گرفت

هافبک جوان هنوز در حال بازتوانی خود و نرم دوی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- با وجود نگرانی ها در خصوص آمادگی نبی کیتا، نام این بازیکن در لیست تیم ملی گینه برای حضور در جام ملت های آفریقا قرار گرفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال گینه، امروز (شنبه) لیست 25 نفره تیم ملی غنا برای جام ملت های آفریقا که در تابستان برگزار می شود اعلام شد و در میان نام هافبک ها، نام نبی کیتا نیز دیده می شود.

هافبک جوان در دیدار رفت لیورپول و بارسلونا در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شده بود و کلوپ اعلام کرده بود که وی دو ماه از میادین دور خواهد بود.

البته کیتا با وجود مصدومیت به همراه کاروان لیورپول به ماربلا سفر کرد و با وجود اینکه به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی رسد ولی نرم دوی را شروع کرده و می خواهد خود را برای پیش فصل قرمزها آماده کند.

کلوپ پیش از این نیز اعلام کرده بود که مشکلی با حضور نبی کیتا در جام ملت های آفریقا ندارد و این در صورتی است که هافبک او کاملا آماده بازی باشد. حال دعوت کیتا به تیم ملی پیش از بهبودی کامل او نگرانی هایی برای لیورپول به وجود آورده و باید دید واکنش قرمزها نسبت به این موضوع چه خواهد بود.

گینه 7 و 11 ژوئن دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد. آنها در گروه B جام ملت های آفریقا با تیم های ماداگاسکار، بوروندی و نیجریه هم گروه هستند. اولین دیدار گینه در جام ملت های آفریقا 22 ژوئن با ماداگاسکار خواهد بود.

نظر شما