شناسهٔ خبر: 33113045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پاری سن ژرمن قرارداد «توخل» را تمدید کرد

تهران- ایرنا- باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد «توماس توخل» سرمربی خود را با وجود ناکامی در لیگ قهرمانان و جام حذفی فرانسه، تا ژوئن ۲۰۲۱ تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

توخل سال گذشته به پارک دو پرنس آمد و دفاع از عنوان قهرمانی تیم تحت هدایتش را در لوشاپیونه به راحتی امکانپذیر کرد اما نتایج او و تیمش در جام‌های مختلف چندان چشمگیر و قابل توجه نبود.  پی اس جی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا توسط منچستریونایتد از هم گسیخته از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و این در حالی است تیم گنگام حذف زودهنگام آنها را از جام اتحادیه فرانسه رقم زد و در ادامه ناکامی‌ها شاگردان توخل در فینال جام حذفی مقابل رن تن به شکست دادند.  

شکست مقابل رن که در ضربات پنالتی رقم خورد سومین شکست پیاپی آنها در ۱۰ بازی در مجموع رقابت‌های فصل جاری بود که با شکست ۳ بر یک روز گذشته مقابل رنس به اتمام رسید. با این حال، «ناصر الخلیفی» مالک متمول باشگاه پاریسی در خصوص تمدید قرارداد توخل اظهار داشت: امروز تمام خانواده پاری سن زرمن از تمدید قرارداد توماس توخل خوشحال هستند.  توخل در حالی تا سال ۲۰۲۱ در پاریس ماندگار شده است که آینده گراقیمت ترین بازیکن جهان یعنی «نیمار» در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و «کیلین امباپه» دیگر ستاره این باشگاه هفته گذشته در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فصل لوشامپیونه با اشاره به «پروژه ای دیگر» به شایعات داغ در خصوص پیوستن احتمالی به رئال مادرید دامن زد.  

ورزشی **۳۹۹۱**۹۱۲۹

نظر شما