شناسهٔ خبر: 33106123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر آموزش وپرورش شهرستان فاروج :

پایگاه های اوقات فراغت فاروج تخصصی می شود

معتمدی گفت: برای استفاده بهتر از ظرفیت ها، پایگاه های اوقات فراغت شهرستان تخصصی می شوند و با رویکرد های ویژه فعالیت خود را آغاز می کنند.

صاحب‌خبر -

«مجید معتمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: امسال، کانون دخترانه شهید توافقی با رویکرد کلاس های هنری، کانون پسرانه امام جعفر صادق(ع) با رویکرد کلاس های ورزشی  و دارالقرآن  با رویکرد کلاس های قرآنی در ایام تابستان فعالیت خواهندکرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج با اشاره به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به عنوان یکی از مهمترین ارکان فلسفه سند تحول بنیادین، خاطرنشان کرد: پایگاه های اوقات فراغت باید محیطی شاد، مفرح و متناسب با علایق واستعدادهای دانش آموزان  باشد.

 

وی باتاکیدبر نقش کلاس های تابستانه در غنی سازی اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توجه به مهارت آموزی در این کلاس ها را یکی از رویکردهای موثر برشمرد.

معتمدی  با بیان اینکه ثبت نام از 15خرداد تا  پایان خردادماه در سامانه شروع می شود، اظهارداشت: مدت زمان اجرای این کلاس ها 45 روزوازاول تیرماه خواهد بود.

 

وی یادآورشد: فعالیت پایگاه های اوقات فراغت شهری وروستایی زیر نظر  سه مرکز کانون پسرانه، کانون دخترانه و دارالقرآن خواهد بود   و دبستان های ابتدایی امین زاده، شهیدعطاران  و شهید ربیعی پایگاه های فرعی سطح شهر هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج  گفت: در شهر تیتکانلو و روستاهای چری و مایوان نیز در هر کدام یک پایگاه اوقات فراغت فعالیت خواهند داشت.

 

 

نظر شما