شناسهٔ خبر: 33103566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۱۵۷ تن مرغ منجمد در سیستان وبلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: به جهت ایجاد تعادل و تنظیم بازار در سطح استان از ابتدای سال تا کنون ۱۵۷ تن مرغ در استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در خصوص توزیع مرغ منجمد یارانه‌ای، گفت: گوشت مرغ منجمد داخلی تخصیصی به استان طی دو مرحله به وزن ۱۵۷ تن در استان توزیع شد که ۸۷ تن مرغ درمرکز استان و ۷۰ تن نیز در سایر شهرستان ها‌ی استان با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم ۱۰۵۰۰۰ ریال توزیع شده است.

میرشکار ادامه داد: توزیع شکر در دو بخش خانوار و صنف، صنعت براساس سهمیه تخصیصی د راستان صورت می‌گیرد که از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۳ مرحله سهمیه به استان که در مرحله اول و دوم قیمت فله کیلویی ۳۴۰۰۰ ریال و بسته بندی کیلویی ۳۶۰۰۰ تومان و مرحله سوم قیمت فله کیلویی ۳۸۰۰۰ ریال و بسته بندی کیلویی ۴۰۰۰۰ ریال است.

وی در ادامه در خصوص توزیع گوشت قرمز در استان، اظهار داشت: گوشت تازه وکیوم استحصالی از واردات دام زنده (پیشین وهامون تجارت زابل) با مقدار سهمیه جذب شده ۱۲۴۰۰۰ کیلوگرم و توزیع شده درمرکز استان ۵۴۰۰۰ کیلوگرم با قیمت مصرف کننده هر کیلو ۳۶۰۰۰۰ ریال و گوشت گوساله منجمد وارداتی با مقدار سهمیه جذب شده ۲۶۰۰۰۰ کیلوگرم، توزیع شده در مرکز استان ۱۷۵۰۰۰ کیلوگرم با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم ۳۱۵۰۰۰ ریال توزیع بوده است.

میرشکار ادامه داد: جذب وتوزیع گوشت گوسفند وارداتی از بندر چابهار به تعداد ۱۰۱۰۰ لاشه گوسفندی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا تاریخ ۲۵/۰۱/۹۸ در استان توزیع گردید که سهمیه زاهدان ۲۶۷۲ لاشه قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم ۴۴۲۰۰۰ ریال بوده است و مباشرینی که درجهت جذب وتوزیع گوشت قرمز فعالیت دارند (فروشگاه زنجیره‌ای رفاه – اتکا –تعاون روستایی واتحادیه مصرف کارکنان دولت) می‌باشند و روند جذب و توزیع مرحله جدید گوشت گوسفندی همچنان ادامه دارد.

وی در پایان، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ضیافت (توزیع کالا‌های اساسی (زاهدان ۱۰/۰۲/۹۸ لغایت ۱۷/۰۲/۹۸)) و برگزاری فروش فوق العاده: با همکاری اتحادیه‌ها وصنوف مرتبط (پوشاک –کفش-مواد غذایی-شیرینی و...) از دیگر برنامه‌ها واقدامات سازمان از تدای سال تا کنون به جهت تنظیم بازار در استان است.

انتهای پیام/گ

توزیع مرغ منجمد در سیستان وبلوچستان

نظر شما