شناسهٔ خبر: 33100422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مسي: بازيکنان مقصر حذف در برابر ليورپول بودند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- ستاره آرژانتيني بارسلونا کاملا پشت ارنستو والورده ايستاده و معتقد است که بازيکنان بايد براي حذف از اروپا سرزنش شوند.
به گزارش آريا، ليونل مسي معمولا کم در برابر خبرنگاران قرار مي گيرد اما در اين برهه از فصل و در آستانه فينال کوپا دل ري، ستاره آرژانتيني تصميم گرفت که در مورد وضعيت تيمش و آن چه که در بازي ليورپول-بارسلونا گذشت، صحبت کند.
به نقل از بارساسنتر، مسي صحبت هايش را با حذف در برابر ليورپول آغاز کرد:
اتفاقي که در آنفيلد رخ داد، بسيار برايمان سخت تمام شد. بلند شدن، سخت بود و حتي در بازي هاي بعدي هم ما بابت نتيجه آن بازي، آسيب ديديم. واقعا خيلي سخت بود. من خيلي پيگير انتقادات از والورده نبودم و زياد به صحبت هاي مطرح شده گوش ندادم. حقيقتا باور دارم که والورده کار فوق العاده اي اينجا انجام داده و حذف برابر ليورپول، تقصير وي نبود. همه چيز تقصير ما بازيکنان بود، زيرا فاجعه بازي کرديم. دوست دارم که سال آينده هم با والورده کار کنم. ما سال گذشته دوگانه کرديم و امسال هم اين فرصت را داريم. دوگانه براي باشگاه و بازيکنان خيلي مهم است اما فصلِ تيم با ليورپول، تيره شد. ما بايد بابت نبودن در فينال ليگ قهرمانان، از همه عذرخواهي کنيم.  
کفش طلا؟
به کفش طلا فکر نمي کنم. همچنان در حال بازيابي از اتفاقاتي هستم که در ليورپول رخ داد و به عناوين فردي فکر نمي کنم. فعلا مي خواهم سال را با يک جام ديگر به پايان برسانيم.   
آيا مسي به جدايي از بارسلونا فکر کرده است؟
شور و هيجان من براي بودن در بارسا هرگز از بين نمي رود. من با تيم ملي آرژانتين مشکلاتي دارم و همچنان مي خواهم در آنجا به جام برسم اما خروج از ليگ قهرمانان باعث نخواهد شد که شور و هيجان من از بين برود. ما يک فينال در پيش داريم که نبردن آن مي تواند بارسلونا را در وضعيت روحي بدتري قرار دهد.   
در ليورپول چه اتفاقي افتاد؟ آيا بارسلونا بايد دست به تغييرات اساسي بزند؟
بازي ليورپول را بررسي نکرده ام اما چيزي که يادم مي آيد اين است که همه چيز خيلي شبيه جدال با آاس رم بود. آنها خيلي سريع گل زدند و ما به اين فکر افتاديم که همه چيز مي تواند دوباره تکرار شود. با ليورپول مقابله نکرديم و قاعدتا نتيجه اش را هم ديديم. شکست در برابر ليورپول با باخت در فينال جام جهاني متفاوت است اما اينکه 3 گل از حريف جلو باشي و ناگهان ببازي، بسيار غيرمنتظره و سخت است. ما همه بابت آن بازي ناراحت هستيم اما اين من نيستم که تصميم مي گيرد آيا بايد شاهد تغييرات در تيم باشيم يا نه.  
گريزمان و بارسلونا؟
صحبتي در مورد اين اخبار و گزينه ها ندارم.  
ويدال؟
آرتورو ويدال فصل اول فوق العاده اي داشت و چه به عنوان بازيکن اصلي و چه به عنوان ذخيره، کمک زيادي به ما کرد. ويدال ذهنيت بسيار مثبتي در داخل و خارج از زمين دارد.  


نظر شما