شناسهٔ خبر: 33097405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طنین نوای الغوث الغوث در خوزستان

در نخستین شب از لیالی القدر ،نوای الغوث الغوث در خوزستان طنین انداز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مردم مومن و خداجوی خوزستان با حضور در مساجد ، حسینیه ها ، امامزادگان ، بقاع متبرکه ، مصلی ها ، هیات ها و منازل مراسم نخستین شب از شب های پرفیض قدر را برگزار کردند.

شب زنده داران خوزستانی به ویژه جوانان با خواندن دعا ار جمله دعاهای  جوشن کبیر ، مکارم اخلاق و ابوحمزه ثمالی و قرآن بر سر گذاشتن با خدای خود به راز و نیاز پرداختند.

همچنین مردم ولایتمدار خوزستانی نیز با عزاداری   در شب ضربت خوردن امیر مومنان امام علی (ع)به سوگواری پرداختند و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) نشان دادند.

امام جمعه موقت اهواز در مراسم شب احیا در مصلی مهدیه امام خمینی اهواز گفت : شب قدر شبی است که از هزاران ماه بالاتر است و سرنوشت انسانها در این شب تعیین می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده با تسلیت ایام شهادت امیرمومنان امام علی (ع) ، همگان را به شناخت شخصیت و سیره این امام همام و مکتب علوی دعوت کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3542891"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2434847/3542891?width=400&height=300"></script></div>

طنین نوای الغوث الغوث در خوزستان طنین نوای الغوث الغوث در خوزستان طنین نوای الغوث الغوث در خوزستان طنین نوای الغوث الغوث در خوزستان طنین نوای الغوث الغوث در خوزستان

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3540756"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2434847/3540756?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما