شناسهٔ خبر: 33095545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همزمان با سالروز آزادی خرمشهر؛

رژه نیروهای مسلح استان البرز در امام زاده محمد (ع) کرج برگزار شد + تصاویر

به مناسبت سوم خرداد و آزادی خرمشهر در عملیات بیت ‌المقدس توسط رزمندگان اسلام مراسم رژه نیروهای مسلح در امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، به مناسبت سوم خرداد و آزادی خرمشهر در عملیات بیت ‌المقدس توسط رزمندگان اسلام مراسم رژه نیروهای مسلح در امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

در این برنامه یگان‌ های مختلف نظامی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی با حضور مسئولین استانی از جمله آیت ‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌ فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه کرج، عزیز الله شهبازی استاندار البرز و سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسین مجتبی (ع) حضور داشتند.
 
در حاشیه این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از خانواده جمعی از شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و مسئولان حاضر با قرائت فاتحه و نثار گل بر یادمان شهدای گمنام یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
 
سوم خرداد ۱۳۶۱ در جریان عملیات بیت‌ المقدس خرمشهر پس از ۵۷۸ روز از دست دشمن بعثی عراق توسط رزمندگان اسلام آزاد شد. در ادامه تصاویر این مراسم را که محمد بخشی در قاب دوربین تیتریک ثبت کرده است مشاهده خواهید کرد:
 

نظر شما