شناسهٔ خبر: 33095315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پوچتینو: انگیزه زیادی جهت ادامه کار در تاتنهام و رساندن باشگاه به بالاترین سطح ممکن دارم

سرمربی آرژانتینی در فصل جاری توانست تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی باشگاه تاتنهام انگیزه زیادی دارد تا کارش را در باشگاه لندنی ادامه دهد.

تاتنهام موفق شد امسال دست به کار بزرگی بزند و با از پیش رو برداشتن آژاکس، به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. عملکرد مربی آرژانتینی مورد تمجید همه قرار گرفت و به همین دلیل باشگاه های بزرگی از جمله یوونتوس به جذب وی علاقه مند شدند.

به نقل از اسکای اسپورتس، پوچتینو در خصوص انگیزه بالای خود برای رساندن تاتنهام به بالاترین سطح گفت:

از نظر من تاتنهام بهترین باشگاه دنیا است. شما به امکانات باشگاه و زمین مان که بهترین استادیوم دنیا است نگاه کنید. باشگاه بهترین از تاتنهام وجود ندارد. سپس باشگاه در لندن است و هیچ شهری بهتر از اینجا نیست. لیگ برتر نیز سخت ترین و هیجان انگیز ترین لیگ در کل دنیا است. ما باید خودمان این قدم ها را بسازیم. در واقع می توانیم به این روند پیشرفت ادامه دهیم و تاتنهام را به یکی از بهترین تیم های دنیا تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد:

هنوز کارهای زیادی باید در اینجا انجام شود بنابراین انگیزه زیادی برای ماندن در تاتنهام و رساندن باشگاه به چیزی که شایسته اش است، دارم. حال باید خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده سازیم و پس از آن به این فکر کنیم که چگونه گام بعدی را برداریم. این چیزها بین ما و دنیل لوی (مالک باشگاه) است که ایده ها و طرح هایش را بدانیم و برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن برنامه ریزی کنیم و در جایگاهی قرار گیریم که رویاهایمان محقق شوند و جزو مدعیان فوتبال در زمینه باشگاهی باشیم.

نظر شما