شناسهٔ خبر: 33095150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

خسرو حيدری: من عاشق مربیگری هستم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - مدافع فصل گذشته استقلال از علاقه خود به مربی‌گری گفته است.

به گزارش بانک ورزش،  خسرو حيدري، مدافع كهنه كار استقلال به تازگي از فوتبال خداحافظي كرده و حالا خيلي ها منتظرند تا او به عنوان مربي دوباره به فوتبال بازگردد و كارش را شروع كند. حيدري اين روزها به دور از هياهوي فوتبال بيشتر روزهايش را كنار همسر و دخترش مي گذراند. خسرو مدتي استراحت مي كند و به زودي در كلاس هاي مربيگري شركت مي كند تا كارش را آغاز كند.

حيدري در اين باره گويد: «من عاشق مربيگري هستم. از زماني كه فوتبال بازي مي كردم هميشه با خودم مي گفتم بعد از پايان كارم بايد مربيگري را شروع كنم. الان هم فوتبال را كنار گذاشته ام و بزرگ ترين هدفم اين است كه بتوانم به عنوان مربي به عرصه فوتبال بازگردم. فوتبال ايران هم به سمت جوانگرايي رفته و اميدوارم بتوانم يك روز مربيگري كنم.»

او در پاسخ به اين سوال كه استارت كلاس هاي مربيگري را از چه زماني مي زند، توضيح مي دهد: «ان شاءا... بعد از ماه مبارك رمضان در كلاس هاي مربيگري شركت مي كنم. كلاس هاي b تشكيل مي شود و سعي مي كنم در آن حاضر شوم.» ولي او قصد دارد مدرك a خود را كجا بگيرد؟ خسرو مي گويد: «قطعا تلاشم را مي كنم تا بتوانم در كلاس هاي حرفه اي مربيگري اين مدرك را بگيرم. از همين حالا به خارج از ايران فكر كرده ام. مي خواهم به يكي از كشورهاي صاحب سبك فوتبال بروم و آنجا دوره a را بگذرانم.»

حيدري در واكنش به پست هاي متعدد و مصاحبه ها بعد از خداحافظي اش چنين حرفي مي زند: «نمي دانم با چه زباني بايد تشكر كنم. هنوز به من لطف دارند و پست هايي مي گذارند. خيلي ها هم تماس گرفتند. از جواد نكونام گرفته تا سيدجلال حسيني، همبازيانم، مربيانم، دوستان و همه كساني كه به من لطف داشتند، تشكر مي كنم . فوتبال ايران من را شرمنده كردند.»

حرف پاياني حيدري هم جالب است؛ اين كه آيا نمي توانست به فوتبالش ادامه دهد؟ «راستش بعد از بازي يكي از اقوام كه در ورزشگاه بود به من گفت چرا خداحافظي كردي و با اين آمادگي مي توانستي بازي كني. چند تا از بچه ها هم داخل تيم گفتند، ولي من از روز اولي كه فوتبال بازي كردم هدفم اين بود وقتي كنار بروم كه در اوج آمادگي باشم. فقط دوست داشتم بازي آخر يك گل بزنم يا يك پاس گل بدهم. ولي قسمت نشد. يك شوت هم زدم كه با بدشانسي گل نشد. براي تيم محبوبم دعا مي كنم تا فصل بعد موفق باشد.»

نظر شما