شناسهٔ خبر: 33095080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اندی کول: هنوز باور دارم سانچز احیا خواهد شد چون یک شبه نمی‌توانید بازیکن بدی بشوید

کول به مشکلات خط آتش منچستریونایتد پرداخته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- با وجود عملکرد ناامید کننده الکسیس سانچز در منچستریونایتد، اندی کول هنوز هم این مهاجم شیلیایی را قبول دارد.

به گزارش سایت گل،‌ در ژانویه ۲۰۱۸ پس از تجربه حضور در بارسلونا و آرسنال، سانچز به عنوان ستاره‌ای حاضر و آماده یونایتد ملحق شد. اما مصدومیت‌های پیاپی به نمایش‌های ضعیف این بازیکن ۳۰ ساله کمک نکردند تا او کم کم به دست فراموشی سپرده شود. با تمامی این اوصاف، اندی کول هنوز به سانچز ایمان دارد.

سانچز در موقعیتی مشابه (فرناندو) تورس قرار گرفته است. دیدیم که پس از جدایی تورس از لیورپول و پیوستن به چلسی، او دیگر آدم سابق نبود و همه را متحیر کرد. به نظرم اوضاع کنونی سانچز هم همین وضعیت را رقم زده است. پس از آن نمایش‌ها در آرسنال و دیدن عملکردش در منچستریونایتد، از خود می‌پرسید: «کجای کار اشتباه پیش رفت؟» زیرا یک شبه نمی‌توان بازیکن بدی شد. از همین رو دائما به خودم می‌گویم او در یک مقطع اوضاع را دگرگون خواهد کرد. آیا این اتفاق در منچستریونایتد رخ خواهد داد؟ نمی‌دانم ولی می‌دانم که او توانایی‌های زیادی دارد و این که یک شبه نمی‌توان بازیکن بدی شد. 

به باور کول، مشکل خط حمله منچستریونایتد در سانچز خلاصه نمی‌شود و اوله گونار سولسشر باید چاره‌ای برای این معضل بیابد. 

ما به اندازه کافی گل نمی‌زنیم. منچستریونایتد همیشه تماشاگر پسند و جذاب بازی می‌کرد. هم مهاجمان مرکزی و هم بازیکنان کناری گلزنی می‌کردند ولی حالا خبری از این‌ها نیست. این خلأ به آن خاطر حس می‌شود که در منچستریونایتد انتظار می‌رود گلزنی کنید. به همین خاطر شک ندارم اوله به تابستان نگاه خواهد کرد و از خودش خواهد پرسید که «از کجا می‌توانم گل‌های بیشتری ببینم؟ در تابستان باید به فکر تقویت تیم در کدام ناحیه باشم؟».

نظر شما