شناسهٔ خبر: 33094126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهمترین اهداف دشمن تغییر سبک زندگی اسلامی است

امام جمعه قرچک گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن تغییر سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ غربی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در آستانه شب قدر قرار داریم، نباید مانند مسلمان آن زمان ولایت و رهبری را تنها بگذاریم، حضرت علی درد و مشکل خود را به داخل چاه می برد.

وی افزود: به زودی حقایق قرآن در دلهای تمام بشریت نفوذ خواهد کرد چرا که قرآن انسان را به سمت معبود هدایت می کند.

امام جمعه قرچک گفت: جان قرآن و عترت امیر المومنین(ع) است، حقیقت اسلام حضرت علی است، چرا که در روز موعد امیرالمومنین در بستر پیامبر خوابید و خطر را به جان خرید تا رسالت الهی توسط حضرت محمد ادامه پیدا کند.

وی افزود: سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت است، روز خداست چرا که به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه قرچک اظهار کرد: پیش از این مقام معظم رهبری فرموده بودند خرمشهرها در راه است، چرا که در مقابل سختی ها و تحریم مقاومت کنیم، دنبال کردن منطق امام دیروز و امروز از وظایف امروز ماست که باید در مقابل استکبار ایستادگی کنیم تا از بحران امروز جامعه گذشت و بی شک در از این سختی ها هم عبور خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید به مسیر انقلاب باور داشته‌باشیم، نگاه مسوولان به داخل کشور باشد، به جوانان مؤمن و ولایی اعتماد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف دشمن تغییر سبک زندگی اسلامی است، دشمن ترویج سبک زندگی غربی را شروع کرده و شیپور سبک زندگی غربی نواخته است، سبک زندگی غربی این است که انسان را به سمت جاهلیت و بی بند و بازی شوق دهد و حریم خانواده را از بین ببرد و هدف آن تضعیف مهر و محبت در خانواده است.

امام جمعه قرچک یاد آور شد: تمامی دستگاه های فرهنگی باید در این برهه از زمان وارد میدان شوند، در مقابل سبک زندگی غرب ورود کرده و در مقابل آنها ایستادگی کنند. نباید سبک زندگی غربی را از رسانه ملی انتشار دهیم.

اسماعیلی گفت: کشور با مدیریت فرماندهان بسیجی و جهادی وار از مشکلات عبور خواهد کرد، مدیران جهادی باید در راس امور باشند و در دولت اسلامی را اداره و مدیریت کنند.

انتهای پیام/67037

نظر شما