شناسهٔ خبر: 33094051 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با مقاومت ارتش سوريه؛

کشته و زخمي شدن تروریست ها در حومه حماه و ادلب

در حمله تروريست ها با حومه حماه و ادلب که با مقاومت ارتش سوريه ناکام ماند تعدادي از تروريست ها کشته و زخمي شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از الاخباريه سوريه، تعدادی از تروریست های تکفیری که با حمله به مناطق نظامی و مسکونی در حومه حماه و ادلب سوریه، توافق کاهش تنش را نقض می کردند در حملات ارتش سوریه کشته یا زخمی شدند. ارتش سوریه در واکنش به نقض مداوم توافق منطقه کاهش تنش، به عملیات خود علیه تروریست های جبهه النصره در حومه های شمالی حماه و ادلب ادامه می دهد. 
یگان های ارتش سوریه در ادامه عملیات موفق شدند بخشی از تجهیزات و تسلیحات تروریست های جبهه النصره را در حد فاصل شهرهای هبیط و کفرنبوده در حومه شمالی غربی حماه منهدم کنند. یگانی از ارتش نیز با زیر نظر گرفتن تحرکات تروریست ها در روستاهای العمیقیه و تل هواش, حومه غربی حماه, مواضع تروریست ها را گلوله باران کرد.
ارتش در محور کفرنبوده نیز تحرکات گروههای تروریستی را تحت نظر قرار داد و موفق شد تعدادی خودروی بمب گذاری شده تروریست ها را هدف قرار داده و منهدم کند. همچنین مواضع تروریست ها در حمامیات و الحویض در حومه حماه مورد هدف قرار گرفت.

<div id="video-display-embed-code_3540295"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2434734/3540295?width=340&height=240"></script></div>

 

نظر شما