شناسهٔ خبر: 33093659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه چرام

فضا سازی علیه ایران از اهداف اعراب مرتجع

خبرگزاری صداوسیما

كشورهاى مرتجع عرب با فضاسازى رسانه اى برای ایجاد جو ضد ايرانى در منطقه خلیج فارس تلاش میکنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،امام جمعه چرام در خطبه های امروز نماز این شهر  گفت:كشورهاى مرتجع عرب در روزهاى گذشته سعى كردند با فضاسازى رسانه اى جو ضد ايرانى در منطقه ايجاد كنند.
حجت الاسلام افشار افزود: بررسى برخى از اقدامات كشورهاى عربى نشان دهنده اين است كه اين كشورها به‏ دنبال حاكم كردن فضاى رعب در منطقه هستند.
افشار ادامه داد: روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع مطلع در كشورهاى عرب حوزه خليج فارس اعلام كرد، عربستان و تعدادى از كشورهاى شوراى همكارى خليج فارس اخيرا با درخواست آمريكا براى استقرار مجدد نيروهاى نظامیانش در آب‏هاى خليج فارس و خاك اين كشورها موافقت كرده ‏اند.
وی در ادامه بیان کرد:هر چند رئیس جمهور آمریکا گفته ما درپی جنگ نظامی علیه ایران نیستیم اما بعضی از چهرهای جنگ طلب آمریکا مثل بولتون وپمپئو ایران را تهدید به جنگ کردند.
حجه الاسلام افشار اضافه کرد: همه بدانید آمریکا برای جنگ به مهره‌های منطقه‌ای خود نیاز دارد اما غافل از آنکه مهره‌های او در منطقه مثل سعودی هنوز نتوانسته‌اند از پس نیروهای جهادی مقاومت بر بیایند.
وی در ادامه گفت: در غزه نیروهای مقاومت حدود ششصدموشک در ماه گذشته به رژیم اشغالگر قدس شلیک کردند که بسیاری از این موشک ها از سامانه ی گنبد آهنین عبور کرد و موجی از اضطراب در سرزمین های اشغالی بوجود اورد.
امام جمعه چرام افزود: دشمنان بدانند دنبال جنگ نیستیم ولی اگر جنگی تحمیل شود قاطعانه دفاع می‌کنیم و درسی مثل شکست جنگ احزاب به دشمنان خواهیم داد.
وی با بیان اینکه فعلا آرايش جنگى دشمن در سه ضلعى اقتصاد، فضاى مجازى و اطلاعاتى و سياسى است گفت:این بدان معنا است كه دشمنان انقلاب اسلامى میخواهند ملت مسلمان ايران را به ‏خاطر اعتقاد و مقاومت، چنان تحت فشار اقتصادى و معيشتى قرار دهند كه دست از حمايت نظام و انقلاب شان بردارند.
حجه الاسلام افشار عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام براى چندمين بار بر اولويت داشتن مسائل اقتصادى در ميان مسائل كشور تأكيد كردند.
وی با بیان اینکه بخش مهمى از سبد هزينه خانوار، هزينه افسار گسيخته مسكن است افزود: بر اساس آمار منتشر شده، قيمت مسكن در شهرهاى بزرگ بيش از ۱۰۰ درصد افزايش پيدا كرده است وباید طرح مسکن مهر یا مسکن اجتماعی برای کمک به قشر محروم جامعه در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما