شناسهٔ خبر: 33091493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

برای رویارویی با دشمن از هر زمانی با انگیزه‌تر و آماده‌تر هستیم

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى گفت: باسربلندی و افتخار در پیشگاه ملت بزرگ ایران به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح اعلام می‌کنم امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه‌تر و آماده‌تر هستیم ، اما آمریکایى‌ها با سر و صدا و تبلیغات تلاش مى‌کنند که در عرصه افکار عمومى وارد شوند، اما اشتباه مى‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: آنچه ذهن تاریخی ملت ما را پر کرده و دوستان و دشمنان این نظام مقدس را در برابر این اراده پولادین وادار به تمکین کرده درس‌هایی است که از فتح خرمشهر باید بگیریم و بگیرند. 

 

وی ادامه داد: امروز عربده‌های آمریکای جنایتکار در تهدید ملت ایران راه به جایی نخواهد داشت. ۳۷ سال فرصت داشتیم تا قدرت لازم را برای رویارویی با توطئه‌های مجدد آمریکایی‌ها و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی فراهم کرده و برای قدرتمند شدن لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم. با سربلندی و افتخار در پیشگاه ملت بزرگ ایران به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح اعلام می‌کنیم امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه‌تر و آماده‌تر هستیم، اما آمریکایى‌ها با سر و صدا و تبلیغات تلاش مى‌کنند که در عرصه افکار عمومى وارد شوند، اما اشتباه مى‌کنند.

 

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى گفت: دشمنان ما از هر قدرت و آمادگى تهى هستند. شما صدام را با آن همه انگیزه، گنج‌هاى قارون، کشورهاى حاشیه خلیج فارس و حمایت‌هاى غرب و اروپا را داشتید، اما کار را به جایى نبردید، ملت و فرماندهان ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزى از آن انقلاب است.

 

وی افزود: امروز ما سربازان آمریکایى را در حالى مشاهده مى‌کنیم که دستانى لرزان دارند در حالی‌که ما در میدان رزم با کسانى که این چنین انگیزه و قدرت داشتند، دست و پنجه نرم کردیم.

 

سردار رمضان شریف با اشاره به عملیات بیت‌المقدس، عنوان کرد: عملیات بیت‌المقدس با رمز یا على‌ابن‌ابى‌طالب(ع) شروع شد و لازم به ذکر است که در همان  ٣٧سال گذشته مردم و رهبرى ما به فکر آزادى فلسطین بودند و هستند.

 

وى اضافه کرد: عملیات بیت‌المقدس الهام‌بخش رزمندگان جبهه مقاومت شد و خط بطلانى بر سستى افکار و مذاکره کردن کشید، در ابتدا جنگ هم گروه‌هاى زیادى براى میانجیگرى مى‌آمدند، در حالى که بخشى از کشور ما در اشغال دشمن مانده بود اما امام و رزمندگان، استراتژی بازپس‌گیری و تنبیه متجاوز را دنبال کردند؛ همان چیزی که امروز الهام بخش رزمندگان فلسطینی شده است.

 

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى با تاکید بر ملت فلسطین و راهپیمایى آنان بیان کرد: از روز قدس سال گذشته تا به امروز بیش از ٥٨ جمعه متوالی است که مردم فلسطین در رویارویى با رژیم‌صهیونیست، در راهپیمایى حضور پیدا مى‌کنند و به گوش همه مى‌رسانند که خواستار بازگشت به سرزمینمان هستیم.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما