شناسهٔ خبر: 33088715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام است

استاندار خوزستان گفت: دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام است و باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، نسبت به تشریح این خدمات نظام اسلامی تلاش شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام است و باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، نسبت به تشریح این خدمات نظام اسلامی تلاش شود و این خدمات دهی حق مردم است.

وی افزود: خدمات انقلاب اسلامی در همه ابعاد و بخش‌های جامعه قابل مشاهده و ملموس است و نباید با بزرگنمایی کمبود‌ها، این خدمات ارزنده را نادیده گرفت.

شریعتی ادامه داد: در اقصی نقاط کشور در زمینه‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی ساخته شده که سبب متحول شدن زیرساخت‌ها شد.

استان دار خوزستان تصریح کرد: با متحول شدن زیرساخت‌ها، جامعه اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کرده است.

توجه به ۲ دغدغه اشتغال و اقتصاد در جامعه

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: همدلی و تلاش جهادی را برای توسعه ضروری است و توسعه هر منطقه‌ای منوط به برخورداری از توانایی و امکاناتی است که با تکیه بر این داشته‌ها، توسعه فراهم می‌شود.

وی افزود: در اندیمشک با بهره گیری از همه فرصت‌ها، در بخش‌های متعدد، پروژه‌های بسیار خوبی در حال اجرا است و غدغه اشتغال و اقتصاد همواره مورد نظر بوده لذا حضور وزرا برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های متعدد از جمله نیروگاه، پتروشیمی و فولاد برای این مهم است.

حسنوند اظهار داشت: ده‌ها مسئول کشوری برای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، اقتصاد و اشتغال به این شهرستان می‌آیند به دلیل اهمیت رسیدگی هرچه بیشتر به مطالبات مردم و توسعه هر چه بیشتر شهرستان است.

انتهای پیام/م

 

نظر شما