شناسهٔ خبر: 33088263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک طرفه شدن جاده های هراز و چالوس از بعدازظهر امروز

خبرگزاری صداوسیما

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يك طرفه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

یکطرفه شدن جاده های هراز و چالوس از بعدازظهر امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران ، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد این محدودیت به علت تعطیلات و بازگشت مسافران اعمال می شود.

در محور کرج – چالوس( كندوان ): تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15  تا 24  امروز جمعه 3 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

در محور هراز :  تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز جمعه  3 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه  4 خرداد از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 19 روز جمعه  3 خرداد تا 2 بامداد روز شنبه 4 خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت يكطرفه خواهد بود.

رفت و آمد وسایل نقليه سنگين(به استثناء حاملين مواد سوختي و يا فاسد شدني) :      

- محور كندوان : تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع مي باشد.

- محور هراز : الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه و دوشنبه  3 و 6 خرداد از محور هراز ممنوع می باشد.

بر این اساس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر  روز چهارشنبه 1 خرداد تا ساعت 6 روز سه شنبه  7 خرداد  از محورهاي كرج – چالوس ، هراز ، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرين وضعيت جوي و ترافيكي محورهاي شمالي  در صبح روز جمعه اعلام کرد: ترافيك نيمه سنگين در محور كرج-چالوس محدوده خوزنكلا و فاقد هرگونه مداخلات جوي؛ تردد روان در محورهای  هراز، فيروزكوه و ساری-سمنان و فاقد هرگونه مداخلات جوی

نظر شما