شناسهٔ خبر: 33086526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان رضوي

گرامیداشت حماسه خرمشهر با اجرای صبحگاه مشترک در تربت جام

خبرگزاری صداوسیما

به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز عملیات پیروز مندانه فتح خرمشهر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور فرماندار و مدیران اجرایی در پادگان محمد رسول الله(ص) تربت جام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداسیمای خراسان رضوی، پس از اجرای مراسم ویژه صبحگاهی، یادگار دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و نام خاطرهگرامیداشت حماسه خرمشهر با اجرای صبحگاه مشترک در تربت جام شهدای فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر قهرمان، یک روز خاطره انگیز و افتخار آفرین از روزهای به یادماندنی دفاع مقدس است .

امیر ابوالفضل برزگری افزود: با فتح خرمشهر شرایط جنگ تغییر کرد و ادامه جنگ برای دشمن دشوار شد، به طوریکه نصرت الهی یکی پس از دیگری شامل رزمندگان اسلام شد و ملت ایران را پیروز این صحنه کرد.

وی ابراز داشت: دشمنان هنوز نصرت الهی را درک نکرده اند و در طول ۴۰ سال انقلاب دائم به فکر توطئه و فتنه گری هستند و ناو می آورند ولی آنان نمی دانند که ما به نصرت الهی اعتقاد و ایمان داریم .

در ادامه مراسم یادبود شهدای عملیات فتح خرمشهر، محفل انس با قرآن با حضور نیروهای مسلح و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در محل هیات رزمندگان اسلام برگزارشد.

نظر شما