شناسهٔ خبر: 33084638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان:

آمریکا به دنبال تبلیغات و ایجاد جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی است

حق‌بین با بیان اینکه آمریکا جرأت جنگیدن با ایران را ندارد،گفت: آمریکا به دنبال تبلیغات و ایجاد جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سردار محمدعلی حق‌بین» امروز(2خرداد) در مراسم گرامیداشت آزادی خرمشهر که در مسجد جعفری صومعه‌سرا برگزار شد، هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌ای گرانبها عنوان و اظهار کرد: شهدای زیادی جانشان را فدا کردند تا این انقلاب به اینجا برسد.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس طرف مقابل با تجهیزات کامل و نیروهای آماده و کارآزموده با کشور ما که تازه انقلاب کرده بود و هنوز ارتشش ساماندهی و سپاهش تشکیل نشده بود وارد جنگ شد، افزود: رزمندگان ایران با سختی‌های فراوان خرمشهر را از دست دشمنان آزاد کردند.

 

وی با بیان اینکه  جبهه ما با همه کمبودهایی که در آن زمان داشت اما معنویت در آنجا حاکم و ایثار، گذشت، شجاعت و مقاومت در اوج خود بود، گفت: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس راه ائمه معصومین(علیه‌السلام) را ادامه دادند و عاقبت بخیر شدند و ما برای اینکه در دنیا و آخرت سعادتمند باشیم باید راه امام و شهدا را در پیش بگیریم.

 

حق‌بین با اشاره به توطئه‌ها، تحریم‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: آمریکا به دلیل ناتوانی در مقابله با ایران اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فقط گوشه‌ای از توان و قدرت این کشور است را تروریست نامید.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما نگران سخنان دشمن نیستیم و دشمنان طرح‌هایشان را یکی پس از دیگری در کشور عملیاتی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در هر عرصه‎‌ای از تاریخ، دشمنان همچنان با ما دشمنی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه نمی‌توان گفت همه این اتفاقاتی که دشمنان برای کشورمان رقم می‌زنند به دلیل دین است، اظهار کرد: ما در جبهه‌ای قرار داریم که فرهنگ و دین یک تعاریفی دارد و ما پای آن ایستاده‌ایم و تا امروز برای آن خون ریخته‌ایم و تا ابد به پایش می‌مانیم.

 

حق‌بین با اشاره به اینکه آمریکا درک درستی از فرهنگ و دین ما ندارد، افزود: تعریف ما از دین همان است که ائمه معصومین(علیه‌السلام) توصیه کرده‌اند و هر کجا صدای مظلومی بشنویم برای کمک به آنها پیش‌قدم می‌شویم.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محور ما محوری خدایی است اما دشمنان برای دنیای خود راضی هستند بجنگند، گفت: انقلاب اسلامی معادلات دشمنان را به هم ریخته و این انقلاب، بزرگترین نیروهایی که دشمنان سالها آموزش داده بودند را ناکارآمد کرده است.

 

وی با بیان اینکه هیچ کشوری و به خصوص آمریکا اگر نیروی قدرتمندی همه داشته باشد جرأت جنگیدن با ایران را ندارد، تصریح کرد: آمریکا در سوریه و عراق کلی آبرو و امکانات گذاشت اما موفق نشد زیرا دیگر آمریکا کارآمدی خود را از دست داده است.

 

حق‌بین با اشاره به اینکه بیش از 80 ناو جنگی توسط آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس انداخته شد اما هیچ‌وقت جرأت جنگیدن با ما را ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال تبلیغات و ایجاد جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی است.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و از تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی هراس نداشته باشند، اظهار کرد: امروز آمریکا توانایی جنگ با ارتش سوریه را هم ندارد.

 

وی با بیان اینکه امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند و ما نباید طوری فکر کنیم که اگر با آمریکایی‌ها تعامل کنیم سایه جنگ و تحریم‌ها از کشور ما بر داشته می‌شود، افزود: آمریکا بیش از 31 تریلیون بدهی دارد پس هرگز نمی‌تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند.

 

 

نظر شما