شناسهٔ خبر: 33083974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عملیات بیت‌المقدس برند دوران دفاع مقدس است

فرماندار بیجار عملیات بیت‌المقدس را غرورآفرین، نماد بارز همدلی و اتحاد مردم و قوای مسلح و برند ویژه و نقطه عطف تاریخ دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، علی‌اکبر ورمقانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر که در حسینیه گلزار شهدای بیجار برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از سال 42 تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی تصریح کرد: دشمن با توطئه‌های گسترده از جمله راه‌اندازی جنگ‌های طایفه‌ای و مذهبی و قبیله‌ای به ویژه در مرزهای کشور در بدو پیروزی انقلاب با انواع تحریم‌ها و تهدیدها در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست که تاکنون راه به جایی نبرده است.

ورمقانی بیان کرد: در روزهای آغازین جنگ به دلیل نداشتن امکانات رژیم بعث عراق برخی از قسمت‌های خاک میهنمان را به تسخیر خود در آورد و تصور می‌کرد که پیروز این جنگ نابرابر است.

ورمقانی در ادامه گفت: اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و قوای مسلح و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس اجازه پیشروی به دشمن را نداد و مردم در کنار نیروهای سپاه و ارتش خونین شهر را دیگر بار به خرمشهر تبدیل کردند و این شهر مقدس را از چنگال دشمنان رها کردند.

این مقام مسوول با بیان اینکه اتحاد، همدلی مردم و نیروهای مسلح موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله شد، گفت: اگر اتحاد و غیرت مردم نبود ایران اسلامی در دستان منحوس و چپاولگر دشمنان میافتاد.

فرماندار بیجار به عملیات مختلف طی هشت سال دفاع مقدس  اشاره و بیان کرد: در عملیات‌های متعدد رزمندگان غیور اجازه ندادند ذره‌ای از خاک میهن به دست دشمنان بیفتد که مهمترین این عملیات‌ها، عملیات بیت‌المقدس بود.

عملیات بیت‌المقدس نماد بارز همدلی و اتحاد و نیروهای مسلح بود

ورمقانی عملیات بیت‌المقدس را علمیاتی غرورآفرین که نماد بارز همدلی و اتحاد مردم و قوای مسلح بود، خواند و گفت: این عملیات برند ویژه و نقطه عطف تاریخ دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هر جا مردم پای کار باشند امور  به نحو مطلوب به سرانجام می‌رسد، اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های انتقال دستاوردهای دفاع مقدس مردمی کردن مراسم‌ها و بزرگداشت‌های آن است.

ورمقانی علت پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی در دفاع مقدس را مردمی بودن نظام بیان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره پایبند به نظام هستند.

فرماندار بیجار در ادامه با بیان اینکه ترامپ و دست‌نشانده‌های آنها دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را به خوبی بررسی کرده‌اند و بر اقتدار ایران اسلامی کاملا واقف هستند، اظهار کرد: دشمنان می‌دانند آن زمانی که بی هیچ امکاناتی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نابرابر پیروز شد به همت مردم و مردمی بودن نظام بود امروز آنان می‌دانند در کنار این اتحاد پیشرفت‌های موشکی و ادوات نظامی که به مدد تفکر بسیجی و کار جهادی محقق شده است راه را بر تعدی دشمن بسته است.

ورمقانی گفت: همگان برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های آینده مسوول و موظف هستیم.

انتهای پیام/75/2330

نظر شما