شناسهٔ خبر: 33083930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در آستانه سوم خرداد

غبار روبی گلزار شهدای خرمشهر

خرمشهری ها امروز با غبار روبی مزار شهدای گلگون کفن این شهر با آرمانهای آنان عهدی دوباره بستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان مردم شهید پرور ولایتمدار خرمشهر امروز در آستانه سالروز آزادسازی این شهر مقاوم بر سر مزار شهدای گلگون کفن این شهر حاضر شدند و با نثار فاتحه و گل به شهدای همیشه زنده دفاع مقدس با آرمانهای آنها تجدید میثاق کردند.

آنها همچنین با عطر آگین کردن و غبارروبی از مزار این شهدا و همچنین شهدای گمنام وطن بر ادامه راه این فرزندان همیشه جاوید کشورشان تاکید کردند.

<div id="video-display-embed-code_3540200"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2433996/3540200?width=400&height=300"></script></div>

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر در این مراسم  سوم خرداد را روزی تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر معادلات و محاسبات دشمنان ایران را آن زمان تغییر داد.
کوروش مودت افزود: نظام بعث عراق آن قدر دور خرمشهر را حصار و تجهیرات و نیرو قرار داده بود که به هیچ وجه فکرش را نمی کرد رزمندگان خرمشهر را بازپس بگیرند.

وی تصریح کرد: اتحاد نیروهای مسلح به فرماندهی امام راحل کاری کرد که دشمن از پشت سر غافل گیر رزمندگان شد و در خرمشهر زمین گیر شد.

فرماندار خرمشهر یاد و خاطره شهدا را مایه برکت و عزت برشمرد و افزود: یاد کردن شهدا به ما درس هایی می آموزد تا در زمان فعلی در مقابل دشمن قدعلم کنیم و ذلت را به عزت ترجیح ندهیم.

محفل انس با کلام الهی در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان مطابق سال های گذشته امروز هم، در بهار قرآن، دریادلان پایگاه دریایی خرمشهر، با حضور در محفل انس با قرآن، کلام الهی را زمزمه کردند.

 

نظر شما