شناسهٔ خبر: 33083289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

9 حادثه جاده‌ای در خراسان رضوی با 19 مصدوم در 24 ساعت گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با اشاره به بروز بارندگی‌های شدید، آب‌گرفتگی و سیلاب در برخی مناطق استان که باعث افزایش حوادث جاده‌ای شد، گفت: در 24 ساعت گذشته به 19 مصدوم 9 حادثه جاده‌ای در خراسان رضوی امدادرسانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی با اشاره به 9 عملیات امدادرسانی شده در 24 ساعته گذشته در نقاط مختلف استان ، اظهار کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر در عملیات‌های جداگانه به 19 مصدوم در 9 حادثه جاده‌ای امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی بابیان اینکه براثر برخورد یک دستگاه تریلی با خاور در کیلومتر 225 محور شاهرود به سبزوار و نیز واژگونی تریلی در کیلومتر 85 محور سبزوار به شاهرود دو نفر مصدوم شدند، افزود: تیم عملیاتی پایگاه کاهک با حضور درصحنه حادثه، پس از انجام عملیات رهاسازی، مصدومان را به علت آسیب شدید از ناحیه سر و گردن به مرکز درمانی امدادی سبزوار منتقل کردند.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور تربت‌جام به فریمان ، بیان کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات موردنیاز، به ‌دلیل آسیب شدید از ناحیه دست چپ مصدوم به مرکز درمانی سجادیه تربت‌جام منتقل شد.

بهمن‌آبادی یادآور شد: در حادثه دیگر نیز براثر برخورد یک دستگاه پراید با سواری سمند در کیلومتر 26 محور سبزوار به بردسکن یک نفر مصدوم شد و تیم عملیاتی با حضور درصحنه حادثه، پس از رهاسازی و نجات، مصدوم را به جهت مداوا به مرکز درمانی امدادی سبزوار منتقل کردند.

وی ادامه داد: همچنین در اثر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 88 محور سبزوار به نیشابور 4 نفر مصدوم شدند که برای درمان به مرکز درمانی 22 بهمن نیشابور منتقل شدند .

معاون امداد و نجات استان خراسان رضوی با اشاره به برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با  سواری پراید در کیلومتر 20 محور خلیل‌آباد به بردسکن، ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی و انجام اقدامات لازم، مصدوم را به مرکز درمانی ولی‌عصر بردسکن منتقل کردند. 

وی ابراز کرد: در اثر واژگونی یک دستگاه تیبا در کیلومتر120 محور فاروج به قوچان نیز 4 نفر مصدوم شدند که برای مداوا به مرکز درمانی موسی ابن جعفر قوچان منتقل شدند.

بهمن‌آبادی بابیان اینکه برخورد یک دستگاه کامیون با پژو پارس در کیلومتر 65 محور رشتخوار به جنگل 6 نفر مصدوم برجای گذاشت، یادآور شد: پس از رهاسازی مصدومان و انجام اقدامات اولیه درمانی،  دو نفر از مصدومان به علت آسیب شدید از ناحیه سر و گردن به اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ 70042

نظر شما