شناسهٔ خبر: 33082710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مربی سپیدرود:

خیلی ها در حمایت از سپیدرود تنها لب و دهان بودند/ این تیم هیأت مدیره واقعی ندارد

مربی و کاپیتان سابق سپیدرود با بیان اینکه خیلی ها راحت از کنار سپیدرود گذشتند، گفت: کسی دلش به حال این تیم نمی سوزد، خیلی ها در حمایت از سپیدرود تنها لب و دهان بودند و حرف های قشنگ می زدند ولی در عمل حمایت نمی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل حق شناس در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش نسبت به سقوط سپیدرود به لیگ یک، گفت: از اول فصل تا یکی دو ماه مانده به پایان رقابت های لیگ برتر اتفاقی که بارها و بارها در استان گیلان و رشت افتاده عدم حمایت از تیم های ورزشی و جوانان است و این موضوع سال ها برای سپیدرود و تیم های دیگر مثل چوکا، ملوان و داماش افتاده است.

 

** ضعف های مدیریتی در سقوط سپیدرود مشهود است

مربی سابق سپیدرود با تأکید براینکه ضعف های مدیریتی در سقوط سپیدرود به دسته یک مشهود است، تصریح کرد: کارگروه ریشه یابی دلایل سقوط تیم باید تشکیل شود، اتفاقات مدیریتی سال های اخیر سپیدرود غیر طبیعی است و باید دلایل این همه تغییرات بررسی شود.

 

** تیم های استان همیشه در جزئی ترین مسائل مانند بلیط هواپیما و هزینه هتل درگیر هستند

حق شناس با اشاره به اینکه کم کاری برخی افراد در کنار ضعف های مدیریتی و پشتیبانی هم در این نتایج دخالت داشتند، اضافه کرد: هیچ پشتیبان قوی برای حمایت از تیم های استان به خصوص رشت نداریم و همیشه در بحث حمایت ها چشم به اما و اگر آنهم در تأمین جزئی ترین مسائل مثل بلیط هواپیما و هزینه هتل است.

وی با بیان اینکه مربی در تیم های رده اول تا چهارم لیگ برتر فقط کار خودش را می کند، تصریح کرد: کسی دنبال کار اقتصادی برای تیم نیست، سپیدرود یک هیأت مدیره واقعی ندارد، در عین حال برخی دنبال اسم در کردن در سپیدرود و کسب بهره اسمی بودند و این مسایل به تیم ریشه داری مثل سپیدرود ضربه می زند.

حق شناس با بیان اینکه خیلی ها راحت از کنار سپیدرود گذشتند، گفت: کسی دلش به حال این تیم نمی سوزد، خیلی ها در حمایت از سپیدرود تنها لب و دهان بودند و حرف های قشنگ می زدند ولی در عمل حمایت نمی کردند، قول های مسؤلان عملی نشد و روز هامنتظر این کمک ها بودیم .

 

** هشت میلیارد تومان هزینه کرد در لیگ برتر خنده دار است

کاپیتان اسبق سپیدرود با اشاره به اینکه لیگ برای سپیدرود تمام شد، ولی زندگی جریان دارد گفت: ماندن دست نشان مهم است، اگر امکانات خوب در اختیارش قرار دهند می توانیم باز به لیگ برتر صعود کنیم.

حق شناس با بیان اینکه هزینه های سپیدرود در لیگ برتر هشت میلیارد تومان بود، تصریح کرد: هشت میلیارد تومان هزینه کرد در لیگ برتر خنده دار است، تازه این پول را هم نداشتیم هزینه کنیم، لیگ دویی ها این مقدار هزینه می کنند و ما شرمنده مردم رشت هستیم چون تنها حامی ما بودند.

انتهای پیام/

نظر شما