شناسهٔ خبر: 33081881 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره قرار نمی‌گیریم

سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم و راه روشن خودش هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی‌گیرد.

صاحب‌خبر -
جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خودش را براساس منافع و امنیت ملی خودش مشخص می‌کند.
جمهوری اسلامی راه خود را براساس منافع ملی خودش تعیین می‌کندسید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم خودش کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خودش را براساس منافع و امنیت ملی خودش مشخص کرده و هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه بن بستی برای ملت ایران وجود ندارد، افزود: ایرانیان نیز در طول تاریخ نشان داده اند که اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفتگو.

موسوی ادامه داد: مدتی است یک سناریوی روانی - تبلیغی در کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت ما جریان پیدا کرده و ما این حرف‌ها و سناریو را نیز در قالب همان پکیج می‌بینیم و خودشان هم می‌دانند این سناریو از پیش شکست خورده است و قطعا ره به جایی نخواهد برد.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6943716/9953824?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما