شناسهٔ خبر: 33081441 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بازی و سرگرمی؛ سازندگان Metro Exodus مشغول ساخت یک بازی بزرگ دیگر هستند

استودیو 4A Games مشغول کار بر روی یک بازی بزرگ است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - شرکت بزرگ THQ Nordic که در زمینه انتشار بازی‌های فعالیت دارد، قرارداد جدیدی با استودیو 4A Games، خالق سری بازی‌های مترو امضا کرده است. بازی بعدی 4A Games ممکن است شماره بعدی مترو و یا یک عنوان کاملا جدید باشد.

به گزارش وبسایت TweakTown، سازنده‌ی بازی Metro Exodus، استودیو 4A Games، مشغول ساخت یک بازی بزرگ جدید و با بودجه‌ای بزرگ است، شرکت THQ Nordic این خبر را در گزارش مالی سالانه خود تایید کرده است. در بخشی از گزارش THQ Nordic آمده است:

کمپانی THQ Nordic، حدود 31.7 میلیون دلار در زمینه بازیسازی سرمایه‌گذاری کرده است که در سالهای آتی موجب رشد و سوددهی شرکت خواهد شد. در طول یک سال اخیر، قرارداد پروژه‌های جدیدی منعقد شد که از میان آنها می‌توان به توافق با 4A Games بر سر یک بازی جدید اشاره کرد. این استودیو که سازنده فرنچایز Metro محسوب می‌شود، برای عنوان بزرگ بعدی خود که هنوز معرفی نشده با ما قرارداد امضا کرده است.

استودیو 4A Games، با اقتباس از مجموعه رمان پسا آخرالزمانی مترو که توسط دیمیتری گلوخفسکی نوشته شده، سری بازی‌های مترو را ساخته، و از این طریق موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است. بازی Metro Exodus جهش بزرگی برای 4A Games بود و چه از نظر درآمدزایی و چه در زمینه سود خالص، موفقیت‌های بسیاری کسب کرد. با توجه به آنکه سری بازی‌های مترو درآمد بالایی برای این استودیو دارند، ممکن است این پروژه بزرگ نیز شماره بعدی مترو باشد. هرچند در این میان یک مشکل وجود دارد؛ گلوخفسکی کتاب جدیدی ننوشته است. پس استودیو باید بر قوه ابتکار خود تکیه کند.

نظر شما