شناسهٔ خبر: 33070876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده نداجا:حفظ وحدت و توجه به تدابير رهبري کليد موفقيت است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - فرمانده نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: حفظ وحدت کلمه و توجه به تدابير رهبري در عرصه کنوني و فضاي امنيتي پيچيده امروز، کليد موفقيت است.

به گزارش خبرنگار ايرنا دريادار حسين خانزادي چهارشنبه شب در مراسم انس با قرآن در ناوگان شمال در انزلي اظهار کرد: با نگاهي به فضاي پيچيده امنيتي امروز مي بينيم در روزهايي که دشمن با تمامي ابزارهاي مادي خود در اطراف مرزهاي جمهوري اسلامي صف کشيده، رهبر معظم انقلاب با قاطعيت مي فرمايند جنگ نمي شود و اين امر بيانگر اشراف رهبري به ميزان بازدارندگي جمهوري اسلامي در برابر دشمنان است که در پيشاني اين بازدارندگي، نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي قرار گرفته اند.
وي افزود: آنچه که به عنوان بازدارندگي بايد در ميدان عمل در دريا در برابر گسترش دشمنان قدرتمندانه به نمايش گذاشته شود، حفظ آمادگي بيش از پيش نيروي دريايي راهبردي ارتش و نمايش قدرت ايران اسلامي در عرصه درياست که ناوگان جنوب به خوبي در حال اجراي اين وظيفه است.
دريادار خانزادي با اشاره به استقرار تجهيزات نظامي دشمنان در شمال اقيانوس هند تاکيد کرد: همه اين تجهيزات مختلف ، ابزار هاي چشم پر کن مادي هستند که دشمنان با به نمايش درآوردن آنها، سعي در ايجاد رعب و وحشت دارند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش کشورمان به ابلاغ بيانيه گام دوم انقلاب از سوي مقام معظم رهبري اشاره و اضافه کرد: ايجاد تمدن اسلامي مهمترين موضوع گام دوم انقلاب است که به تاکيد رهبري بايد به دست جوانان اين مرز و بوم تحقق يافته و اين امر بيانگر ايجاد فضاي اعتماد به جوانان براي تحقق اين گام است.
وي با اشاره به اينکه نداجا امروز جوان ترين نيرو در مجموعه نيروهاي مسلح است، افزود: پرسنل جوان نيروي دريايي بايد قدر اين لباس را بدانند چون تکليف بزرگي را در گام دوم انقلاب برعهده گرفته اند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به اهميت حضور در مجالس انس با قرآن تصريح کرد: انس با قرآن کريم بايد در رفتار ، گفتار و کردار ما تاثير گذار بوده و انتظار مي رود پرسنل نيروي دريايي در خودشان مهارت ها و ارزش هايي را پرورش دهند که براي عهده دار شدن مسئوليت در عرصه هاي خطير و مهم گام دوم انقلاب، آنان را آماده سازد.
دريادار خانزادي با تاکيد بر ضرورت عمل به آموزه هاي قران گفت: جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک نظام الگو در منطقه و مجموع نيروهاي مسلح نيز به عنوان نيروهاي اين نظام الگو ، بايد با رفتار ، کردار و گفتار متاثر از آموزه هاي ديني، طلايه دار نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه دريا و مظهر اقتدار باشند.
بندرانزلي در 40 کيلومتري غرب مرکز گيلان واقع شده و ناوگان شمال نيروي دريايي و منطقه چهارم دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در اين شهر ساحلي مستقر است.
7471
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما