شناسهٔ خبر: 33064724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار تنگستان:

احداث و نوسازی مدارس تخریبی اولویت شهرستان تنگستان است

بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: احداث و نوسازی مدارس تخریبی اولویت شهرستان تنگستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان ضمن تشکر از اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: آنچه مورد تاکید ما است اگر مصوبه‌ای گذرانده می‌شود باید اجرایی شود و اگر مصوبه‌ای قابل اجرایی شدن نیست در جلسات مطرح نشود.

وی تصریح کرد: آموزش پایه توسعه هر کشوری است و اگر بتوانیم در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم در بحث توسعه و پیشرفت بسیار مفید و موفق خواهیم شد، زیرا سرنوشت هر کشوری بستگی به کیفیت و محتوای آموزشی آن دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران و دهیاران شهرستان در بحث برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس‌های تقویتی همکاری و همراهی لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

رفیعی پور بیان کرد: در بحث نوسازی و احداث مدارس جدید در شهرستان اولویت‌ها را آموزش و پرورش مشخص می‌کند و بر اساس اعلام آموزش و پرورش اعتبارات توزیع می‌شود.

فرماندار تنگستان افزود: انتظار داریم سال جاری در بحث احداث مدارس و نوسازی مدارس تخریبی که یکی از اولویت‌های کاری ما در شهرستان است و با توجه به اعتباراتی که در سفر هیئت دولت به استان اختصاص داده شده و قول بسیار مساعد استاندار مبنی بر اینکه تنگستان در بحث احداث مدارس و تأمین اعتبار در اولویت قرار خواهد گرفت بتوانیم از این ظرفیت و هم از ظرفیت کمیته برنامه ریزی شهرستان استفاده نمائیم.

این مقام عالی دولت در تنگستان عنوان کرد: با توجه به آسیب‌هایی که امروزه دانش آموزان را تهدید می‌کند بحث حضور مشاور در مدارس شهرستان نیازی ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت آزمایشگاه و پژوهش‌سرای دانش آموزی افزود: تأمین اعتبار لازم برای تجهیز این واحدها در کمیته برنامه ریزی مد نظر قرار خواهند داد.

نظر شما