شناسهٔ خبر: 33058746 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روند توسعه در مجتمع فولاد صنعت بناب شتاب مي گيرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - رئيس هيأت مديره بانک گردشگري گفت: با سرمايه گذاري هاي آتي و راه اندازي زنجيره فولاد، روند توسعه در مجتمع فولاد بناب شتاب بيشتري خواهد گرفت.

مهدي جهانگيري روز چهارشنبه در حاشيه بازديد از بخش هاي مختلف مجتمع فولاد صنعت بناب و در جمع مسئولان و کارگران اين مجتمع اظهار داشت: گروه گردشگري نيز تمام ظرفيت خود را براي توسعه اين مجموعه به کار خواهد گرفت.
وي اضافه کرد: با روحيه توسعه طلبي که در مردم آذربايجان و منطقه وجود دارد، در آينده نزديک شاهد برداشتن گام هاي بزرگي در اين مجموعه خواهيم بود.
وي با بيان اينکه رسالت اصلي بانک گردشگري حمايت از توليد و اشتغال است، خاطرنشان کرد: در شرايط فعلي در حال جنگ اقتصادي تمام عيار و ناجوانمردانه هستيم.
وي افزود: امروز مجموعه سهام داران مجتمع فولاد صنعت بناب در راستاي تحقق منويات رهبري قدم برداشته و هيچ کوتاهي نمي کنند .
وي با اشاره به اينکه اولويت اول مسئولان مجتمع مسائل کارگري و اجتماعي و معيشتي همکاران است؛ خاطرنشان کرد: اين تلاش ها باعث شده که يک روز هم چرخ توليد در اين مجموعه تعطيل نشود.
جهانگيري اظهارداشت: براي اينکه بتوانيم در فضاي رقابتي فولاد بمانيم راهي جز اين نداريم که جريان رقابتي روز دنيا را همراهي کنيم وگرنه محکوم به شکست هستيم.
مديرعامل بانک گردشگري نيز در اين مراسم با بيان اينکه در حد توان و امکان در بحث تأمين منابع مالي براي توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهيم کرد؛ گفت: رسالت اصلي بانک گردشگري رسالت اجتماعي براي حمايت از توليد و اشتغال زايي است.
مرتضي خامي افزود: در مسير توسعه و رونق توليد بانک گردشگري آماده همکاري است.
نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر ضرورت راه اندازي خط توليد الکترود در مجتمع فولاد بناب اظهارداشت: جبهه اصلي امروز توليد و تقويت اشتغال است و بايد با افزايش توليد و اشتغال به خودباوري برسيم.
ضياءالله اعزازي با مثبت ارزيابي کردن شرايط حاکم بر مجتمع فولاد صنعت بناب از مسئولان خواست در کنار افزايش توليد در خصوص راه اندازي خط توليد الکترود در مجتمع فولاد بناب تلاش کنند.
فرماندار بناب هم گفت: در آينده نزديک اين شهرستان به يکي از قطب هاي مهم توليد فولاد درکشور تبديل خواهد شد.
امين رفيعي گفت: تمام زيرساخت هاي لازم براي اين امر در شهرستان بناب مهياست.
وي اظهار اميدواري کرد: با اتمام پروژه هاي در حال تکميل در مجتمع فولاد صنعت بناب شاهد رونق توليد و اشتغال در اين شهرستان باشيم.
وي خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتي که در سايه تحريم هاي ناجوانمردانه در سال قبل شاهد بوديم، مجموعه هاي صنعتي شهرستان به توليد و فعاليت خود ادامه دادند بطوري که در سال 97 يکصد ميليون دلار از طريق گمرک بناب صادرات انجام شد.
رفيعي اعلام کرد: مجموعه شوراي اداري شهرستان در کنار مجتمع فولاد صنعت و ساير توليدکنندگان بوده تا با رفع موانع احتمالي زمينه افزايش توليد و صادرات را فراهم کند.
مديرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب هم با اشاره به نام گذاري سال از سوي مقام معظم رهبري به نام رونق توليد گفت: با توجه به شرايط و اوضاع اقتصادي حاکم بر کشور اگر حمايت هاي مسئولان بانک گردشگري نبود، روند توسعه و پيشرفت را در مجتمع فولاد صنعت بناب شاهد نبوديم.
سيدابوتراب فاضل با بيان اينکه در جريان سال 97 شاهد فراز و فرودهايي در مجتمع بوديم؛ گفت: با حمايت هاي مسئولان گردشگري، مسئولان شهرستان و تلاش کارگران اين شرکت روند خوبي را طي کرديم و براي رسيدن به شرايط ايده آل فرصت لازم است.
بر اساس اين گزارش، در ادامه اين مراسم با اهداي لوح و هدايايي از کارگران نمونه مجتمع فولاد صنعت بناب تجليل شد.
3071
انتهاي پيام /*

نظر شما