شناسهٔ خبر: 33043912 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبــــار

صاحب‌خبر -


دایی: مهم این است که مردم قبولم داشته باشند

علی دایی درباره آینده کاری‌اش و شایعات اخیر گفت:«اینکه در فوتبال باشیم یا نباشیم فرقی نمی‌کند، ما زندگی خودمان را داریم و خدا را شاکریم. تا به حال کسی به من اعلام نکرده که نمی‌توانم مربیگری کنم. چه در فوتبال باشیم و چه نباشیم مهم نیست. برای من مهم این است که مردم قبولم داشته باشند. کنار مردم بودن برایم افتخار بزرگی است.»

ده‌ها سایت شرط‌‌بندی مسدود شدند

جعفر سمیعی مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان از شناسایی سایت‌های شرط‌ بندی در داخل کشور خبر داد و گفت:«با پیگیری‌های سلطانی فر و همکاری حراست وزارتخانه، فدراسیون فوتبال و پلیس فتا موفق شدیم ده‌ها سایت شرط‌‌بندی در داخل کشور را مسدود کنیم. ضمن اینکه مجموعه‌های هرمی و شبکه‌های شرط‌‌بندی گسترده‌ای که در این حوزه به صورت کلاسیک پولشویی می کردند به مراجع قضایی معرفی شدند.»

 افشین قطبی از فولاد جدا شد

افشین قطبی و باشگاه فولاد برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق نرسیدند و این مربی که از اواخر نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم هدایت سرخپوشان اهوازی را برعهده گرفته بود، از این تیم جدا شد. قطبی درخصوص جدایی‌اش به تسنیم گفت: «با وجود اینکه بسیار مشتاق بودم به کارم در اهواز ادامه داده و این تیم را به جایگاهی که مدنظرم بود برسانم، متأسفانه خواسته‌هایم پذیرفته نشد و همکاری‌مان پایان یافت. همان‌طور که همه می‌دانند، انتظارات از من زیاد است و قطعاً اگر در اهواز می‌ماندم، مردم از من انتظار قهرمانی داشتند اما برای اینکه به این هدف بزرگ برسیم نیاز به ابزار بود که من به آن نیاز داشتم اما شاید در توان‌شان نبود. متأسفم که کارم در فولاد نیمه‌تمام ماند.»

احضار بیرانوند به کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای پیرامون اتفاقات حاشیه‌ای دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سرخ‌های تهرانی را فرا خواند. دلیل این امر، وجود فیلمی است که برخورد نادرست بیرانوند را با یک مأمور نیروی انتظامی به تصویر می‌کشد.

ذوب آهن به دنبال غرامت از AFC

بازی ذوب‌آهن و النصر عربستان از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود ساعت 22:30 دیشب در ورزشگاه کربلا برگزار شود لغو شد و هنوز زمان جدید آن هم اعلام نشده است. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در این رابطه گفت: «ما بعد از اتفاقات بازی با الزورا تدبیر کردیم تا بازی به شهر دیگری منتقل شود اما AFC اعلام کرد شرکتی که قرارداد تبلیغاتی دارد نمی‌تواند به این سرعت تابلوهای تبلیغاتی‌اش را از کربلا به دوبی منتقل کند. ضمن اینکه فدراسیون عراق هم به دلیل مسائل امنیتی مانند آتش‌سوزی‌ در فرودگاه عراق و راکتی که به سفارت آمریکا در عراق اصابت کرد زیر بار برگزاری این مسابقه نرفت. البته ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست غرامت می‌کنیم زیرا آنها خودشان این مسابقه را در دقیقه 90 لغو کرده‌اند و یک هزینه در این شهر به ما تحمیل شده و یک هزینه هم در زمان برگزاری به ما تحمیل می‌شود.» در همین رابطه کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده: « شورای AFC با حمایت همه طرف‌هایی که امنیت شان در میان است، چنین تصمیمی گرفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا ایمنی و امنیت همه افراد را در اولویت می‌داند. این مسابقه در زمان دیگری برگزار خواهد شد و زمان بازی نیز هر چه سریع‌تر اعلام می‌شود.»

استقلال پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا

استقلال با ثبت رکورد میانگین ۵۱ هزار تماشاگر در هر بازی توانست عنوان پرتماشاگر ترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد. البته استقلال مثل پرسپولیس تنها در دو بازی از حریفان خود در ورزشگاه آزادی میزبانی کرد و بازی رفت و برگشت این تیم برابر الهلال عربستان در زمین بی‌طرف برگزار شد. استقلال با وجود پیروزی 2-1 برابر العین امارات در بازی دوشنبه شب گذشته با ۸ امتیاز موفق به صعود از مرحله گروهی نشد.

منشا از لیگ ایران می‌رود

پس از قطع همکاری گادوین منشا با استقلال، گفته می‌شود او تمایلی به ادامه حضور در ایران ندارد و ترجیح می‌دهد در یکی دیگر از کشورهای خاورمیانه به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه بدهد.

تکذیب منع فعالیت خارجی‌ها در لیگ برتر

فدراسیون فوتبال با رد شایعات هفته‌های اخیر، متذکر شد هیچ محدودیتی برای فعالیت بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران اعمال نخواهد شد. اخیراً مهدی تاج در محل کمیسیون فرهنگی مجلس بر استفاده هر چه بیشتر تیم‌های باشگاهی از نفرات داخلی پای فشرده بود ولی فدراسیون متذکر شد این به معنای ممنوعیت کار افراد خارجی در لیگ نیست.



نظر شما