شناسهٔ خبر: 33041039 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

امکان ثبت گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

صاحب‌خبر -

در حالی که قرار بود رجیستری گوشی مسافری به شکل فعلی از اول خردادماه لغو شود، عضو هیات‌رئیسه اتاق اصناف ایران از امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی و طبق روال گذشته با هماهنگی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی اظهار داشت: «در جلسه‌ای که روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ به ریاست رحمانی فضلی، وزیر کشور و با حضور قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت تشکیل شد پس از تبادل نظر و رفع ابهامات موجود، مقرر شد سایت ثبت گوشی مسافری همچون گذشته فعال و امکان ثبت و رجیستری تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی کمافی‌السابق (۹۷/۱۲/۷) فراهم شد».

بنا به اعلام نماینده وزیر صمت و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران، مسافران همچون گذشته می‌توانند با کد ملی خود نسبت به ثبت یک گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

درستی با تقدیر ویژه از وزیر کشور و معاون بازرگانی داخل وزارت صمت ادامه داد: «با همکاری و نگاه مثبت این عزیزان توانستیم این موضوع را مرتفع سازیم و از هرگونه التهاب احتمالی در بازار جلوگیری به عمل آوریم».

پیش از این آخرین مهلت ثبت و رجیستری گوشی مسافری ۳۱ اردیبهشت ۹۸ اعلام شده بود. حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرده بود: این زمان، آخرین مهلت برای راه‌اندازی اتصال سامانه گمرک به نیروی انتظامی است و با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما