شناسهٔ خبر: 33039456 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجری: متأسفانه پس از 2 سال کش و قوس اعتبارات زیربنایی مناطق زلزله زده قیچی شده است

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و دولت گفت: متأسفانه پس از 2 سال کش و قوس اعتبارات زیربنایی مناطق زلزله زده علیرغم انعقاد قرارداد با پیمانکاران در بخش‌های آب، برق و گاز قیچی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به حسن روحانی ئیس جمهور و دولت گفت: متأسفانه پس از 2 سال کش و قوس اعتبارات زیربنایی مناطق زلزله زده علیرغم انعقاد قرارداد با پیمانکاران در بخش‌های آب، برق و گاز قیچی شده است و خود به خود پیمانکاران را فراخوان کرده‌اند که این مسئله سبب نارضایتی شدید در میان سیل زدگان شده است.

وی افزود: کمبود آهن و مواد ساختمانی یکی از مشکلات اساسی در مناطق زلزله زده است لذا امید است این مهم تحت شعاع حادثه سیل قرار نگیرد.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس در تذکری خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور تصریح کرد: در مرز سومار عراقی‌ها اجازه کار به کارگران ایرانی نمی‌دهند که این مسئله اوج ذلت است چرا که طرف عراقی با قلدرمآبی برای کارگر ایرانی تعیین تکلیف می‌کند.

وی افزود: بازگشایی مرز خسروی یکی از درخواست هایم از وزیر کشور است ضمن اینکه به رئیس جمهور و  وزیر دفاع در خصوص توجه به حقوق بسیجیان معسر تذکر می‌دهم. 

تجری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ایجاد مشکل توسط مدیر پست بانک استان کرمانشاه برای برخی از واحدها و شهرک‌های صنعتی در سرپل ذهاب که در پی زلزله آسیب دیده‌اند، تذکر داد.

وی در تذکری به اردکانیان وزیر نیرو گفت: طرح گرمسیری به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی، انتقال آب‌های گرمسیری و مدیریت منابع آبی به صورت جامع اجرایی نشده است لذا امیدواریم زمین‌های جا مانده را تحت پوشش قرار دهید.

انتهای پیام/ 

نظر شما