شناسهٔ خبر: 33038664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

15پروژه بازآفرینی شهری درمناطق حاشیه ای کرمانشاه اجرا می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود شریفی عصر سه شنبه در کارگروه بازآفرینی استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه ها قرار است

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود شریفی عصر سه شنبه در کارگروه بازآفرینی استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه ها قرار است در چندین محله و شهرک مستقر در مناطق حاشیه ای اجرایی شود.
وی ادامه داد: یکی از این نقاط محله شاطرآباد است که تکمیل مدرسه آن، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث کانال دفع آب های سطحی، تکمیل ساختمان کلانتری و احداث سرای محله در دست اقدام است.
شریفی با اشاره به برنامه های در دست اجرا برای محله کولی آباد نیز گفت: این برنامه ها شامل تکمیل ساماندهی معابر پله ای و بهسازی و آسفالت معابر، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و ایجاد روشنایی می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: احداث پارک، کانال دفع آب های سطحی، مجموعه ورزشی و احداث مرکز آموزش اشتغال و کارآفرینی هم برنامه هایی است که برای شهرک جعفرآباد در دست اقدام قرار دارد.
وی با بیان اینکه تکمیل اصلاح و بهینه سازی و ایجاد روشنایی در محلات شاطرآباد و کولی آباد از دیگر برنامه های مشترک میان محلات حاشیه ای است، یادآوری کرد: همچنین در محلات جفرآباد، کولی آباد و شاطرآباد نیز قرار است کار توانمندسازی مهارت آموزی ساکنان آن ها در زمینه های مختلف بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام گیرد.
شریفی گفت: بهسازی معابر در محله فیض آباد و بازار تاریخی را از دیگر پروژه های در دست اجرا در شهر کرمانشاه است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان میزان اعتبار مورد موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرای این طرح ها را بالغ بر 180 میلیارد ریال عنوان کرد.
7458/8066
انتهای پیام

نظر شما