شناسهٔ خبر: 33035284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان خبر داد

آغاز نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان درسال 98 / افزوده شدن 70 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: امسال 70 دستگاه اتوبوس و‌مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی در اصفهان افزوده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قدرت افتخاری در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی تزریق مینی بوس به ناوگان است، بیان داشت: امسال حداقل 70 دستگاه اتوبوس و‌مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی در اصفهان افزوده می شود.

وی افزود: هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس بی آرتی حدود 150 میلیارد ریال است  در صورتیکه در سال ۹۵ بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان بوده است و با این شرایط اقتصادی در حال حاضر چاره ای جز بازسازی اتوبوس های فرسوده نداریم.

افتخاری گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و یا در حال بازسازی هستند.

وی ادامه داد: 50 دستگاه اتوبوس دیزل تا پایان تابستان امسال  و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نیز تا پایان سال بازسازی و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شوند.

افتخاری اظهار داشت: در گذشته 430 دستگاه اتوبوس با عمری بین 5 تا 10 سال متوقف شده بود که با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم  یک سوم اتوبوس ها را بازسازی کنیم.

اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو سه نیز تا پایان سال جاری به ناوگان اتوبوسرانی در اصفهان اضافه می شود.

افتخاری اضافه کرد: همچنین امسال در تابستان ۳۵ دستگاه مینی بوس جدید که هرکدام دارای ظرفیت ۲۱ نفر نشسته و ۲۰ نفر ایستاده است، به ناوگان  حمل و نقل شهر اصفهان افزوده می شود.

وی گفت : در حال حضر روزانه 550 هزار مسافر توسط شرکت اتوبوسرانی اصفهان جابه جا می شوند و کاهش زمان انتظار مسافر از متوسط 15 دقیقه به 12 دقیقه رسیده است که امیدواریم این زمان در آینده به 10 دقیقه کاهش یابد.

افتخاری تصریح کرد: 5 پایانه درون شهری به زودی در اصفهان آغاز به کار می کنند که عملیات عمرانی سه پایانه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به راه اندازی دو پایانه کاوه و صمدیه گفت: راه اندازی این دو پایانه موجب کاهش توقف اتوبوس‌ها در حاشیه خیابان ها  می شود.

 

نظر شما