شناسهٔ خبر: 33030232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر هنری و سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

دریافت 59 اثر از هنرمندان خوزستانی برای حضور در جشنواره ملی فانوس

مهدی پاک گفت: تاکنون 59 اثر در قالب‌های مختلف هنری به دستمان رسیده که در حال بررسی اجمالی آنان هستیم و امیدواریم در زمان اندک باقی‌مانده، شاهد دریافت آثار بیشتری برای این جشنواره ملی باشیم.

صاحب‌خبر -

دریافت 59 اثر از هنرمندان خوزستانی برای جشنواره ملی فانوس

«مهدی پاک» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی فانوس ویژه تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس اظهار داشت: این‌گونه جشنواره ها فرصت مناسبی است تا هنرمندان جوان بتوانند آثار ارزشی خود را به معرض نمایش بگذارند.

وی افزود: همان‌گونه که خوزستان پایتخت هشت سال دفاع مقدس بوده است به همان اندازه معتقد هستیم که می‌تواند پایتخت هنر دفاع مقدسی نیز باشد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: به طرق مختلف نسبت به اطلاع رسانی برای حضور هنرمندان استان در این جشنواره اقدام کردیم و خوشبختانه تاکنون استقبال نسبتا خوبی از آن بعمل آمده و 59 اثر در قالب های مختلف به دستمان رسیده که در حال بررسی اجمالی آنان هستیم و امیدواریم در زمان اندک باقی‌مانده، شاهد دریافت آثار بیشتری برای این جشنواره ملی باشیم.

پاک ادامه داد: انتظار می‌رود که نهادهای فرهنگی و متولیان هنر در استان از ظرفیت و استعداد جوانان علاقه‌مند به هنر دفاع مقدس بیش از پیش بهره ببرند و با حمایت از آثار و ایده های آنان زمینه شکوفایی و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما