شناسهٔ خبر: 33024351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد:

بازدید هشت هزار نفر از نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه آمار حضور مردم در نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی نسبت به سال های قبل افزایش داشته است گفت: امسال بیش از هشت هزار نفر از نمایشگاه قرآن بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

«جواد کارگران» امروز (۳۱ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: چهارمین دوره نمایشگاه بزرگ قرآن کریم به مدت هشت روز در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد که استقبال گسترده و هشت هزار نفری مردم از این نمایشگاه همراه بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی ۵۵ غرفه و بیش از پنج هزار کتاب برای بازدید و استفاده مردم استان قرار داده شده بود.

 

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم روزه دار استان و درخواست غرفه داران برای تمدید نمایشگاه قرآن ابراز کرد: به دلیل برنامه های که در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد باید برگزار شد امکان تمدید نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی وجود نداشت.

 

کارگران، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در زمینه قرآن، کانون های فرهنگی هنری مساجد، مراسم و محافل قرآنی، امر به معروف و نهی از منکر، نشست‌های علمی و تخصصی علوم قرآنی و حجاب و عفاف را از جمله غرفه های برپا شده در نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی عنوان کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: کارگاه های هنری با موضوع علوم قرآنی، مشاوره طب اسلامی، زیارت مجازی امام رضا (علیه السلام)، کارگاه سبک زندگی اسلامی، کارگاه حفظ قرآن کریم، مشاوره سواد فضای مجازی، کتابت قرآن کریم و قرائت داستان های قرآنی از جمله بخش های جنبی چهارمین نمایشگاه بزرگ کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی بود.

 

خاطرنشان می شود: نمایشگاه بزرگ کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی از ۲۲ الی ۲۹ اردیبهشت در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار شد.

 

نظر شما