شناسهٔ خبر: 33018347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی هدف برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی است

معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: استعدادیابی و شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی بمنظور پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی، ارتقا جایگاه ورزش ایران در سطوح مختلف و نیز تزریق روحیه نشاط و امید در میان مردم از اهداف المپیاد استعدادهای برتر ورزشی است.

صاحب‌خبر -

ورزشکاران کردستانی رتبه دهم مدال اوری در کشور را دارا هستند
معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران کردستانی چهار و نیم درصد کل مدال های کشور را به خود اختصاص داده اند و در این زمینه در رتبه دهم کشوری قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام عظیمی شامگاه دوشنبه در دیدار با روسا، دبیران و روسای هیات‌های ورزشی کردستان عملکرد برگزاری المپیاد سال گذشته در کردستان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: سال گذشته تعداد ۶۸ استعداد ورزشی در کردستان شناسایی شده است.

معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افزود: سال گذشته کردستان میزبان برگزاری دوره‌های مسابقات سه رشته ورزشی ژیمناستیک، کاراته و وزنه‌برداری دختران بود.

عظیمی اظهار کرد: کردستان در میان استان‌های درجه سه کشور رتبه نخست استعداد ورزشی را به خود اختصاص داده و جز استان‌هایی بوده که توانسته به دوره‌های المپیاد راه یابد.

وی استعدادیابی و شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی بمنظور پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی، ارتقا جایگاه ورزش ایران در سطوح مختلف، بسترسازی مناسب برای توسعه عمومی و همگانی‌شدن ورزش و نیز تزریق روحیه نشاط و امید در میان مردم را از اهداف المپیاد استعدادهای برتر کشور عنوان کرد.

به گفته معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، توسعه فرهنگ مشارکت در میان خانواده‌ها، تقویت فرهنگ عدالت‌محوری در توزیع منابع مالی، تعالی ورزش بانوان و افزایش روحیه نشاط و امید در میان مردم از اقداماتی بوده که در راستای برگزاری المپیادها انجام شده است.

انتهای پیام/2330/85

نظر شما