شناسهٔ خبر: 33018093 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

گفته می‌شود تیم‌های لیگ برتری از عقد قرارداد با شهریار منع شده‌اند

علی دایی هم حذف شد؟

صاحب‌خبر - آفتاب یزد- گروه شبکه : یک روزنامه ورزشی مدعی شد که به تیم‌های لیگ برتری توصیه شده با علی دایی همکاری نکنند. روزنامه «خبر ورزشی» نوشته است: «در حالی که گفته می‌شد دایی گزینه جدی هدایت تراکتور است، تبریزی‌ها به سمت جواد نکونام راهنما زدند. البته انتخاب نکونام فعلاً قطعی نیست، اما آنچه قطعی شده این است که دیگر امکان ندارد علی دایی سرمربی تراکتورسازی شود. درباره علی دایی شایعه دیگری هم شنیده می‌شود. می‌گویند از خارج از محدوده فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری توصیه شده با علی دایی همکاری نکنند. گویا این توصیه بی‌ارتباط با افشاگری دایی بعد از اخراج از سایپا نیست و زیرآب دایی را یک جوری زدند که در لیگ نوزدهم غایب خواهد بود.»
به نظر می‌رسد منشا چنین رفتار غیر حرفه‌ای با علی دایی، کسی که نماد سختکوشی در فوتبال و انسانی وارسته، که کمک‌های تختی وارش در زلزله کرمانشاه زبانزد است، به آخرین انتقادش در مورد باشگاه سایپا بعداز اخراجش از این تیم برمی‌گردد.
نکته اینجاست که ورود افراد غیرفوتبالی به فوتبال و دخالت آنها سبب گشته که ورزش فوتبال وجه دیگری پیدا کند و به میدانی برای تسویه حساب‌های شخصی تبدیل شود. از سوی دیگر علی دایی اسطوره و افتخار کشورمان است و مدتی است که ورای مستطیل سبز فعالیت می‌کند؛ کمک‌ها و راستی گفتار و عملکردش در خصوص مردم زلزله زده کرمانشاه و حتی افشاگری‌های بی‌پروایش از همان‌هایی است که او را به یک مرد دوست داشتنی و قابل اعتماد تبدیل
کرده است بنابراین روا نیست که چنین برخورد ناشایست و غیرحرفه‌ای با او شود. از طرفی بی شک او در حرفه خودش چه زمانی که یک فوتبالیست بود و چه حالا که به عنوان مربی در عرصه فوتبال فعالیت می‌کند، خوش درخشیده است از همین رو می‌توان از توانایی‌ها و تجربه‌هایش به خوبی استفاده کرد نه اینکه به تیم‌های لیگ برتری توصیه شود با علی دایی همکاری نکنند!
این موضوع نیز واکنش کاربران را در پی داشته است.
یکی از کاربران نوشته است:« باشگاه‌های لیگ برتر از بستن قرارداد با علی دایی منع شده‌اند. حذف فردوسی پور و دایی کاملا غیرحرفه‌ای است. امان از پشت پرده‌ها»
کاربر دیگری گفته است:« در دنیا، فوتبال ما رو
با علی دایی میشناسن نه با دیگران»

نظر شما