شناسهٔ خبر: 33012085 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سلاح سری رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه

منبع: فارس

رژیم صهیونیستی با چندین هواپیمای بدون سرنشین که موسوم به سلاح سری است حملاتی را به مواضع سوریه ترتیب داده که با واکنش دفاع هوایی سوریه مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مجله نشنال اینترست آمریکا از حضور چندین هواپیمای بدون سرنشین انتحاری رژیم صهیونیستی در سوریه خبر داد که در واقع سلاح سری رژیم اشغالگر در مقابله با سازمان‌های پدافند هوایی سوریه است. این گزارش در ادامه اشاره می‌کند که دفاع هوایی سوریه اخیرا به اشیای ناشناخته رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

آزادی آمریکایی از نظر یک سوری +عکس

این مجله اشاره کرد که احتمال دارد هواپیماهای هاربی 2 که در حملات اخیر سوریه استفاده شد، در سرزمین‌های اشغالی ساخته شده باشد و ممکن است که از راه دور یا به طور خودکار کنترل شود. حداکثر سرعت این پرنده‌ها به 115 مایل در ساعت می‌رسد و می‌توانند به مدت 6 ساعت بدون فرود در آسمان پرواز کنند.

این مجله همچنین تاکید کرد که حملات اخیر نشان دهنده بهبود وضعیت دفاع هوایی سوریه است که علت اصلی آن به آموزش‌های مستمر روسیه باز می گردد، اما رژیم صهیونیستی هم چنان حملات غافگیر کننده خود را از طریق هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری انجام می دهد.

جنگنده های صهیونیستی از دو سال پیش صدها حمله به مواضع سوریه انجام دادند. تل آویو مدعی شده که هدف از این حملات توقف عملیات انتقال اسلحه به حزب‌الله و جلوگیری از افزایش نفوذ نیروهای ایرانی در سوریه است.

این مجله اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها در سال 2018 با بیش از 2000 موشک مواضع سوریه را هدف گرفته است.

مجله نشنال اینترست ادعا کرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خسارت‌هایی را به سامانه پانتسیر اس 2 روسیه نیز وارد کرده است. این سامانه از سال 2015 در سوریه شروع به کار کرده است.

نظر شما