شناسهٔ خبر: 33009711 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تقدير و تشکر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از نيروي انتظامي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از سردار "حسين اشتري"، فرمانده نيروي انتظامي و نيز از تلاش ها و مجاهدت هاي فرماندهان ، مديران و کارکنان خدوم اين نيرو تقدير و تشکر کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در متن نامه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي آمده است:  
نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به لطف خدا در سال 1397، با وجود فشارها و تحريم هاي ظالمانه استکبار جهاني و توطئه هاي دشمنان انقلاب، با همت والاي فرماندهان و مديران و همچنين دلسوزي، ايثار و پشتکار کارکنان خدوم خود و با به کارگيري همه ظرفيت ها و قابليت ها، حضور فعال و چشمگيري در تمامي صحنه هاي نظم و امنيت داشته و تلاش نموده تا با روحيه اي جهادي، محيطي امن براي مردم ايجاد کرده و امنيتي درخور و شايسته نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ملت ايثارگر و انقلابي برقرار نمايد.
حضور تاثير گذار در مديريت و برقراري نظم و امنيت در حماسه اربعين، همکاري با قوه قضائيه در شناسايي و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادي و برهم زنندگان بازار ارز و محتکران ارزاق عمومي، اجراي موفقيت آميز طرح نوروزي براي برقراري انضباط و تامين نظم و امنيت در مبداء، مقصد و طول سفر مسافران نوروزي که خوشبختانه موجب کاهش مصدومان و جان باختگان حوادث رانندگي شد و همچنين اقدام سريع و انقلابي در شناسايي و معدوم نمودن قاتل طلبه شهيد همداني از جمله اقدامات تحسين برانگيز نيروي انتظامي است.
ما نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي بر خود لازم مي دانيم از فرماندهي جهادي سردار "حسين اشتري"، فرمانده محترم نيروي انتظامي و از تلاش ها و مجاهدت هاي فرماندهان و مديران اين نيرو و کارکنان خدوم و سبزپوشان عرصه نظم و امنيت کشور تقدير و تشکر نمائيم.
ضمن اعلام آمادگي مجلس براي تقويت و حمايت از ناجا تقاضا داريم دولت محترم با تقويت بيشتر اين نيرو به ويژه فراهم نمودن حضور فعال تر پليس در فضاي مجازي نسبت به توسعه، تجهيز و تقويت آن اقدام عاجل به عمل آورد.

نظر شما