شناسهٔ خبر: 33007648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افتتاح رسمي مركز «پرتو» در ورودي غربي پايتخت

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- "مرکز پرتو" با مشارکت موسسه "دانشگران رهايي افروز تهران (درا)" ويژه "حمايت و آموزش کودکان کار، خيابان و بازمانده از تحصيل" در سطح ورودي غربي پايتخت با حضور شهردار و مديران ارشد شهري منطقه21 افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه21، حسين معيني کربکندي معاون امور اجتماعي و فرهنگي اين منطقه با اشاره به خبر فوق گفت: مؤسسه "دانشگران رهايي افروز تهران (درا)" به عنوان يک بنياد غيرانتفاعي، غير دولتي و غير سياسي فعاليت خود را در سال 1396 به صورت غير رسمي در حوزه پيشگيري از کودک آزاري، درمان، توان بخشي، توانمند سازي و حمايت از کودکاني که مورد آزار جسمي، جنسي، عاطفي و رواني قرار گرفته اند؛ آغاز کرده است.
وي در همين خصوص تصريح کرد: در "مرکز پرتو"؛ آموزش‌هاي تحصيلي، رايانه، زبان، خلاقيت و ... ويژه کودکان و خدمات مشاوره اي ويژه والدين و کودکاني که مورد آزار جسمي، جنسي، عاطفي و رواني قرار گرفته اند، ارائه مي شود.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه21 در ادامه افزود: "مرکز پرتو" در راستاي طرح ساماندهي کودکان در معرض آسيب اجتماعي نسبت به ارائه خدمات پيشگيري، روان‌شناختي و توانمندسازي به اين کودکان به ويژه کودکان کار و خيابان فعاليت مي کند.
معيني کربکندي در پايان خاطرنشان کرد: "مرکز پرتو" با اهدافي همچون توانمندسازي فردي، خانوادگي و اجتماعي کودکان آزار ديده، حمايت و فعاليت در زمينه احقاق حقوق آنها براساس حقوق مندرج در پيمان نامه جهاني حقوق کودکان در سطح منطقه 21 ارائه خدمات دارد.

نظر شما