شناسهٔ خبر: 32985649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

برنامه‌های نیمه خرداد باشکوه برگزار شود

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های سالروز سوم خرداد، روز جهانی قدس، سالروز ارتحال امام راحل و پانزدهم خرداد تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه گرامی داشت سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد در محل استانداری زنجان، بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های سالروز سوم خرداد، روز جهانی قدس و سالروز ارتحال تأکید کرد و افزود: مسئولین هر چه در توان دارند برای بهتر برگزار شدن این مراسم‌ها بسیج کنند.

وی اظهار کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به برگزاری برنامه‌های باکیفیت و مردمی برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

خاتمی با تاکید بر اینکه روز قدس، جنبه ملی و مذهبی و اعتقادی دارد، افزود: ۱۴ خرداد، حیثیت ما است و ۲۵ خرداد نیز بنا به فرموده امام (ره) نقطه عطف تاریخ بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بابیان اینکه امسال سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مصادف با ماه مبارک رمضان است، گفت: نباید فراموش کنیم که هر چه داریم، از امام راحل داریم و باید با آنچه در توان داریم، نسبت به برگزاری باشکوه سالروز ارتحال امام (ره) اقدام کنیم.

خاتمی به روز جهانی قدس اشاره کرد و یادآور شد: روز قدس برای ملت ایران جنبه ملی و اعتقادی دارد و در این میان امام راحل آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کردند.

وی به قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطف تاریخ بود و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بر اهمیت نیمه خردادماه تأکید فراوانی داشتند.

نظر شما