شناسهٔ خبر: 32977180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

روی خط ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل از چند رویداد فرهنگی ورزشی خبر داد.

صاحب‌خبر -

درخشش کشتی گیران آران و بیدگلی در مسابقات مولای عرشیان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام "مولای عرشیان" استان اصفهان در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت سال جاری با حضور تیم‌های برتر کشتی استان اصفهان در رده خردسالان به میزبانی سالن کوثر اصفهان برگزار شد.
تیم های کشتی شهرستان های شاهین‌شهر، فلاورجان، کاشان، لنجان، نجف آباد و آران و بیدگل و باشگاه‌های بهارستان، تختی، اسپادان، تجدد، شهدای ارتش، جرقویه و کوثر از اصفهان در رشته های آراد و فرنگی به مصاف هم رفتند.
آکادمی کشتی پهلوان کربلا شهرستان آران و بیدگل با ۹ کشتی‌گیر در رشته کشتی آزاد در این مسابقات شرکت نمود و در پایان موفق به کسب ۵ مدال در این دوره از مسابقات گردید.
امیررضا نقیبی مقام اول وزن ۳۲ کیلوگرم
علی آزادوار مقام دوم وزن ۳۸ کیلوگرم
عباس آمینی مقام اول وزن ۴۱ کیلوگرم
عباس رعیت مقام دوم وزن ۵۲ کیلوگرم
محمدرضا محمدی مقام سوم وزن ۶۸ کیلوگرم
مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان ویژه ایام ماه مبارک رمضان در شهر اصفهان با هدف همگانی کردن ورزش، تحرک، نشاط، شادابی و سلامت در رشته های مختلف در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان ویژه آقایان و بانوان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می گردد.
...............
قرعه کشی مسابقات فوتبال جوانان آران و بیدگلی
جلسه بررسی آیین نامه و قرعه کشی مسابقات فوتبال جوانان شهرستان آران و بیدگل با حضور نمایندگان هشت تیم حاضر در این رقابتها و مسئولین هیات فوتبال شهرستان روز شنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری در دفتر هیات فوتبال برگزار شد.
هشت تیم همایش کویر، هلال منیر، افسر، خانه هنرمندان، فجر، سبزپوشان، پهلوان کویر، شهرداد جوانان بصورت دوره ای از نهم تیرماه سال جاری با هم به رقابت خواهند پرداخت.
............
مقام دومی ورزشکار آران و بیدگلی در اسکواش جام مولای عرشیان
مسابقات اسکواش جام رمضان "مولای عرشیان و بانوی قدسیان" پس از رقابتی سه روزه در آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان به کار خود پایان داد.
مسابقات اسکواش جام رمضان "مولای عرشیان و بانوی قدسیان" با حضور ۴۶ اسکواش‌باز دختر و پسر در رده‌های سنی کمتر از ۹، ۱۱ سال و آزاد، به همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیئت اسکواش شهرستان اصفهان، از چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه- به مدت سه روز در آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان برگزار شد.
محمد رضا جعفری نژاد اسکواش باز آران و بیدگلی در این دوره از مسابقات در رده سنی کمتر از 19 سال عنوان دومی را بدست آورد.

نظر شما