شناسهٔ خبر: 3297171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش تمرین استقلال

روبوسی صادقی و حیدری با قلعه‌نویی و حضور یک آشنا

خبرگزاری تسنیم: تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال با حضور ملی‌پوشان این تیم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در کمپ این باشگاه آغاز شد.

*تمرین امروز به دلیل حضور ملی‌پوشان استقلال متفاوت از سایر روزهای گذشته برگزار شد و زمانی که ملی‌پوشان به داخل زمین آمدند مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفتند.

*میثم بائو بازیکن پیشین استقلال که هم‌اکنون در استقلال اهواز بازی می‌کند امروز در کمپ استقلال حاضر شد و با کسب اجازه از کادر فنی آبی‌پوشان همراه این تیم تمرین کرد. زمانی که بازیکنان بائو را در زمین دیدند به شوخی به وی گفتند به استقلال بازگشتی که امروز در تمرین حاضر شدی. این بازیکن برخورد گرمی با خسرو حیدری داشت.

*امیرحسین صادقی، محسن فروزان، خسرو حیدری و امید ابراهیمی در تمرین حاضر بودند اما هاشم بیک‌زاده به همراه هنریک هلمکه و مگویان غایبان تمرین بودند.

*امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال به مدت 10 دقیقه با شاگردانش صحبت کرد، سرمربی استقلال در صحبت‌های خود به شاگردانش، گفت: آن طور که مشخص شده باید مقابل سپاهان بازی کنیم. نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم و دیگر فرصت اشتباه نداریم.

وی همچنین با اشاره به ملی‌پوشان استقلال افزود: خواهشی که از شما دارم این است که تمرینات را با جدیت انجام دهید و قدر خودتان را بیشتر بدانید. مردم از شما انتظار زیادی دارند و دوست ندارند بی‌تفاوت باشید.

*پس از اینکه صحبت‌های قلعه نویی به پایان رسید امیرحسین صادقی و خسرو حیدری با سرمربی استقلال روبوسی کردند. این درحالی است که قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از صادقی و حیدری به دلیل عملکردشان در استقلال انتقاد کرده بود. همچنین سرمربی آبی‌پوشان در نقل و انتقالات نیم فصل دوم اعلام کرده بود که صادقی بهتر است در نیم فصل در تیم دیگری حضور داشته باشد و عملاً او را در لیست خروج قرار داده بود اما با پا در میانی مسئولان استقلال این بازیکن در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

*بازیکن استقلال مانند 2 روز گذشته زیر نظر مربی بدنسازی تیم‌شان که معروف به کریس است تمرین خود را آغاز کردند. هنگامی که بازیکنان دور زمین می‌دویدند به یک باره مربی بدنساز آبی پوشان سرعت دویدن بازیکنان را بیشتر کرد که در این لحظه حنیف عمران‌زاده به شوخی گفت: کریس هم این قدر تند نمی‌دود.

*پس از دویدن دور زمین بازی آقا وسط و فوتبال درون تیمی را در دستور کار خود قرار دادند در تمرین آقاوسط امیرقلعه‌نویی نیز حضور داشت. در یک گروه دیگر رضا عنایتی و حنیف عمران زاده با همدیگر کُری داشتند و برای اینکه یکی از آنها در وسط قرار بگیرد بازی سنگ، کاغذ، قیچی انجام دادند.

*گزارشگر واحدمرکزی خبر امروز برای پوشش تمرین استقلال در کمپ حضور داشت و با امیرقلعه‌نویی و برخی مربیان گفت‌وگو کرد.

*حدود 50 نفر از هواداران در کمپ حضور داشتند و بیشتر در مورد حضور ملی پوشان در تمرین صحبت می‌کردند.

*یکی از نکات قابل توجه در تمرین دروازه‌بان‌های استقلال این بود که محسن فروزان ملی‌پوش استقلال چندان با وحید طالب‌لو گرم نمی‌گرفت و زمانی که کریم بوستانی مربی دروازه بان‌ها دستور گرم‌کردن را داد هر یک جداگانه خود را گرم کردند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال روز جمعه هفته جاری از هفته هجدم لیگ برتر ساعت 16:55 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما