شناسهٔ خبر: 32969750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار دیر: ورودی آب شهرستان با مصرف آن هم‌خوانی ندارد/ هیچ‌ رسانه‌ای بایکوت خبری نمی‌شود

فرماندار شهرستان دیر گفت: ورودی آب شهرستان با مصرف آن هم خوانی ندارد و این مشکل موجب کمبود و قطعی آب شده است که مردم ممکن است این مسئله را تحمل کنند اما اطلاع‌رسانی زمان قطعی آب دست خود ماست و بی‌نظمی در این زمینه از دید مردم قابل پذیرش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کریم علی‌حسنی در نشست با روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان دیر اظهار داشت:نقش روابط عمومی‌ها در زنده نگه داشتن و وجه سازمان‌ها می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، لذا باید فعالیت‌هایشان را با حساسیت  و دقت دنبال کنند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه افرادی در ادارات موفق هستند که از اطلاعات به‌روز سازمان خود آگاه باشند، افزود:اطلاعاتی که توسط روابط عمومی‌ها منعکس می‌شود باید واقعی و قابل اعتماد برای استفاده‌کنندگان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی باشد.

وی عنوان کرد:با توجه به اینکه جامعه مخاطب ما اکثرا در فضای مجازی حضور دارند می‌توان از این بستر مناسب در راستای معرفی فعالیت‌ها ادارات و نهادها به خوبی استفاده کرد.

علی‌حسنی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید آموزش ببینند، یادآور شد: مدیران ادارات شهرستان دیر باید به صورت ماهانه با رسانه‌ها نشست داشته باشند و عملکرد و فعالیت‌های خود را منعکس کنند.

وی با اشاره به نقاط مشترک روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، گفت: دید و هدف خبرنگاران و روابط عمومی‌ها  باید نگرش مثبت در راستای حل مسائل شهرستان و کشور باشد.

فرماندار شهرستان دیر با تأکید بر اینکه رسانه‌ها به دنبال ارتقاء جایگاه شهرستان در استان باشند، افزود: هدف ما شفاف‌سازی است و مدیران شهرستان به دنبال ایجاد محدودیت نیستند و هیچ‌ رسانه ای بایکوت خبری نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها به دنبال نوآوری در کار خود باشند، بیان کرد: حضور صیادان شهرستان در مناطق سیل‌زده، بسیج عمومی در مبارزه با ملخ صحرایی، فرهنگ صحیح مصرف آب و ... از مواردی است که انتظار می‌رود در این زمینه گزارش‌های خوبی تهیه شود.

علی‌حسنی به مشکلات آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: ورودی آب شهرستان با مصرف آن هم خوانی ندارد و این مشکل موجب کمبود و قطعی آب شده است  که مردم ممکن است این مسئله را تحمل کنند اما اطلاع‌رسانی زمان قطعی آب دست خود ماست و بی‌نظمی در این زمینه از دید مردم قابل پذیرش نیست.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: نوع نگاه مردم به دستگاه‌ها ماحصل فعالیت‌های روابط عمومی‌هاست  و این عملکردها باید به سمتی برود که خروجی آن اقتدار نظام اسلامی باشد.

حسین ناظمیان‌پور افزود:روابط عمومی‌ها باید نگاه اقناعی به افکار عمومی داشته باشند و مردم را متوجه فعالیت‌های تخصصی سازمان خود کنند.

حامد آذربان مسؤول روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دیر بیان کرد: به دلیل کمبود نیرو در ادارات کسانی که مسؤول روابط عمومی می‌شوند معمولا آن طور که باید از این حوزه تخصصی اطلاع دقیقی ندارند و نیاز است دوره‌های آموزشی در این زمینه برگزار شود.

مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیر با اشاره به نوپا بودن روابط عمومی ادارات اظهار داشت: برگزاری دوره‌های تخصصی روابط عمومی در شهرستان در دستور کار قرار دارد که به‌زودی انجام می‌شود.

ابراهیم قاسمی افزود: ما انتظار نداریم که خبرنگاران کار روابط عمومی ادارات در تولید خبر را انجام دهند بلکه این روابط عمومی‌ها هستند که باید آموزش‌های لازم را ببیند تا بتوانند اخبار و رویدادهای اداره خود را به خوبی در اختیار خبرنگاران قرار دهند.

خبرنگار ایرنا در شهرستان دیر بیان داشت:یکی از ارکان توسعه و پیشرفت شهرستان دیر تقویت جایگاه خبرنگاران و روابط عمومی‌هاست.

عباس بحرانی  با انتقاد از تعامل ضعیف برخی ادارات با رسانه‌ها عنوان کرد: اخباری که از ادارات در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد باید جامع و کامل باشد تا بتوان آن را در خبرگزاری‌ها منتشر کرد و نباید از خبرنگاران انتظار داشت که کار روابط عمومی‌ها را انجام دهند.

خبرنگار فارس در شهرستان دیر گفت: روابط عمومی صنایع و شرکت‌هایی که در سطح شهرستان مستقر شده‌اند باید با رسانه‌ها تعامل داشته باشند  که در حال حاضر این‌گونه نیست.

به گزارش فارس، در این آیین از روابط عمومی‌های آموزش و پرورش دیر و منطقه بردخون، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان برترین‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما